تصویر "موسوی‌مجد" جاسوس سیا منتشر شد

تصویر "موسوی‌مجد" جاسوس سیا منتشر شد

تصویر “موسوی‌مجد” جاسوس سیا منتشر شد تصویر محمود موسوی مجد فرزند سیدکاظم، جاسوس سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد که با حکم دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام محکوم شده است، برای اولین بار منتشر می‌شود. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، سه شنبه هفته جاری غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا در بخشی از نشست خبری خود، اعلام کرد اخیرا فردی به نام سید محمود موسوی مجد فرزند سیدکاظم که هم به سرویس موساد و هم به سرویس سیا وصل شده بود و در قبال اخذ دلار‌های آمریکایی، در حوزه‌های مختلف امنیتی اطلاعاتی را جمع آوری و در اختیار سرویس بیگانه قرار داده بود. یکی از اتهامات این فرد اعلام محل تردد و اسکان سردار شهید سلیمانی و برخی فرماندهان نظامی در ادوار مختلف به سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد بود که با حکم دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام محکوم شد.
همچنین مرکز رسانه قوه قضاییه نیز در تشریح بخشی از پرونده قضایی وی زمان بازداشت جاسوس مورد اشاره را هجدهم مهرماه 97 اعلام کرد که از ابتدای بازداشت تاکنون آزاد نشده است.
بنابر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، تمام مراحل قضایی پرونده جاسوس سیا و موساد مدت‌ها قبل از شهادت حاج قاسم سلیمانی انجام شده است پرونده وی ارتباطی با اقدام تروریستی دولت امریکا در به شهادت رساندن فرمانده سپاه قدس ندارد.
بر اساس این گزارش پس از بازداشت موسوی مجد در تاریخ 18 مهرماه 97، شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی به اتهامات انتسابی وی رسیدگی و در تاریخ 3 شهریور 98 حکم اعدام وی را صادر می‌کند که با اشکال و ایراد دیوان عالی کشور حکم دوباره به محکمه برگشته و دادگاه بار دیگر در تاریخ 4 اسفند 98 و بررسی مجدد پرونده حکم اعدام وی را تایید و دوباره پرونده را به دیوان عالی کشور ارسال می‌کند و هم اکنون این حکم در دیوان عالی کشور نیز تایید شده است.
تصویر محمود موسوی مجد فرزند سیدکاظم، جاسوس سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد که با حکم دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام محکوم شده است، برای اولین بار منتشر می‌شود.

اما از روز‌های گذشته و پس از انتشار این اخبار، گمانه زنی‌های زیادی درباره این جاسوس محکوم به اعدام در میان رسانه‌ها و در مجازی صورت گرفت، به طوری که تصاویر مختلف اشتباهی و جعلی نیز منتسب به این فرد نیز منتشر شد.
در یکی از شایعات منتشره از سوی یکی از رسانه‌های آل‌سعود، موسوی مجد فردی مرتبط با ی..

اقدامات پیشگیرانه از راه های موثر کاهش آسیب های اجتماعی است

اقدامات پیشگیرانه از راه های موثر کاهش آسیب های اجتماعی است

اقدامات پیشگیرانه از راه های موثر کاهش آسیب های اجتماعی است ساری – مدیرکل بهزیستی مازندران، اقدامات پیشگیرانه و خودمراقبتی را یکی از راه های موثر کاهش آسیب های اجتماعی و مواد مخدر بیان کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد گوهر دهی صبح پنجشنبه در دومین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اقدامات پیشگیرانه را یکی از راههای مؤثر کاهش آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر اعلام کرد و بر مشارکت همه دستگاه‌ها برای مبارزه جدی با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: با توجه به وضعیت شیوع کرونا ویروس کلیه فعالیت‌ها در این هفته با استفاده از ابزار رسانه‌ای و تکنیک‌های کارزار رسانه‌ای برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر اهمیت جمع آوری و تهیه محتوای آموزشی استاندارد و هماهنگ توسط همه دستگاه‌های عضو کمیته اظهار داشت: این کار برای انجام اطلاع رسانی و آگاه سازی عمومی از طریق فضای مجازی برای جذب هرچه بیشتر مخاطبان جوان و نوجوان و دانش آموزی الزامی است.
گوهردهی در ادامه افزود: هریک از دستگاه‌های اجرایی که توان اطلاع رسانی عمومی و رسانه‌ای بالایی دارند بیش از پیش فعالیت‌های خود را متمرکز بر اطلاع ..

آقایان مسئول! مبلغ "حقوق بیمه بیکاری" را چطور 70 هزار تومان محاسبه کردید؟!

آقایان مسئول! مبلغ "حقوق بیمه بیکاری" را چطور 70 هزار تومان محاسبه کردید؟!

آقایان مسئول! مبلغ “حقوق بیمه بیکاری” را چطور ۷۰ هزار تومان محاسبه کردید؟! مبلغ واریزی بابت بیمه بیکاری بنده و چند تا از دوستان مبلغ ۷۰هزار تومان بوده! آقایان مسئول چطور محاسبه کردند؟! ۲ تا بچه دارم؛ به‌خدا صاحبخانه داره بیرونم می کنه … . – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ؛ طی روزهای اخیر، پرداخت “حقوق بیمه بیکاری” افرادی که از اسفند 99 به‌دلیل شرایط خاص تحمیلی ناشی از شیوع کرونا شغل خود را از دست داده‌‌اند، آغاز شده است.
قضیه از این قرار بوده که اردیبهشت امسال، وزارت کار طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تمام مقرری‌بگیرانی که در اسفند سال 1398 شغل خود را از دست داده و بیکار شده‌اند، ظرف 24 ساعت پیامک درخواست شماره حساب برای واریز بیمه بیکاری را دریافت خواهند کرد و متقاضیان باید پس از دریافت پیامک با مراجعه به سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری به‌نشانی https://bimebikari.mcls.gov.ir/ در اسرع وقت و حداکثر 12 ساعت باید نسبت به درج شماره حساب بانکی خود در یکی از بانکهای تعیین‌شده در سامانه اقدام کنند.
در نهایت اسامی نهایی مشمولان دریافت حقوق بیمه بیکاری از سازمان تأمین اجتماعی تعیین و پرداخت‌ها به این افراد آغاز شد اما این پرداخت‌ها، آغاز اعتراضات شدید مشمولان بیمه بیکاری نیز بوده چرا که مبالغ پرداختی که در اصل باید معادل یک پایه حقوق ماهیانه باشد بسیار ناچیز و در برخی موارد حتی کمتر از 100 هزار تومان به ازای هر ماه بوده است!!
از سویی برخی از افرادی که طی این مدت، شغل خود را از دست داده‌اند، به این مسئله معترضند که با وجود دریافت شماره حساب و شماره شبا از آنها، هیچ مبلغی تا به امروز بایت بیمه بیکاری برای آنها واریز نشده است!
با توجه به عدم پاسخگویی صریح مسئولان سازمان تامین اجتماعی و وزارت کار درباره چرایی پرداخت حقوق بیکاری مشمولان با اختلاف فاحش با پایه حقوق مصوب بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، این امر اعتراضات گسترده جامعه کارگری را به همراه داشته که طی ماه‌های اخیر به دلیل شیوع کرونا، شغل خود را از دست‌ داده‌اند.
در ادامه، برخی از گلایه‌های بیمه‌شدگان تامین اجتماعی که در قالب “کامنت” برای تسنیم ارسال شده، آمده است:
ــ هادی: واقعاً جای تاسف داره! الان چند ماهه چشم‌انتظار پرداخت مبلغ 600 تومان هستیم! خدا رو شکر برای ما واریز نکردند! شماره حساب هم دادیم؛ و..

قالیباف مغایرت مصوبه ضدجمعیتی دولت را به روحانی اعلام کند

قالیباف مغایرت مصوبه ضدجمعیتی دولت را به روحانی اعلام کند

قالیباف مغایرت مصوبه ضدجمعیتی دولت را به روحانی اعلام کند نماینده مردم تهران طی نامه‌ای خطاب به قالیباف خواستار اعلام مغایرت آیین‌نامه اخیر دولت مبنی بر محرومیت موالید جدید از دریافت یارانه با سیاست‌های کلی جمعیت، تسهیل و ترویج تشکیل خانواده و افزایش فرزند به حجت‌الاسلام روحانی شد. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ اخیراً دولت در اقدامی قابل تأمل، آیین‌نامه اجرایی بند الف تبصره 14 قانون بودجه سال 1399 را مصوب کرد که بر اساس آن موالید جدید صرفاً با تأیید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در صورت وجود منابع مالی به‌تشخیص سازمان هدفمندی مشمول دریافت یارانه خواهند شد!
پیرو این تصویب این آیین‌نامه از سوی دولت، “مهدی شریفیان” نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس طی نامه‌ای خطاب به قالیباف خواستار اعلام مغایرت این آیین‌نامه با سیاست‌های کلی جمعیت، تسهیل و ترویج تشکیل خانواده و افزایش فرزند، از سوی رئیس مجلس به حجت‌الاسلام روحانی شد.
متن این نامه به این شرح است:
جناب آقای دکتر قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
با سلام
بدین‌وسیله به استحضار می‌رساند هیئت محترم دولت در تاریخ 11 خرداد 1399 آیین‌نامه اجرایی بند الف تبصره 14 قانون بودجه سال 1399 را مصوب کرده و بر اساس آن موالید جدید صرفاً با تأیید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در صورت وجود منابع مالی به‌تشخیص سازمان هدفمندی مشمول دریافت یارانه می‌شوند که نتیجه عملی آن حذف یارانه تمام نوزادان جدید است.
جناب‌عالی تصدیق می‌فرمایید که این آیین‌نامه خلاف صریح سیاستهای کلی جمعیت از جمله بند یک آن که مقرر نموده ارتقا، پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت با افزایش نرخ باروری به بیش از سطح جایگزینی و بند 2 آن که بیان نموده رفع موانع ازدواج، تسهیل و ترویج تشکیل خانواده و افزایش فرزند، کاهش سن ازدواج و حمایت از زوج‌های جوان و توانمندسازی آنان در تأمین هزینه‌های زندگی و تربیت نسل صالح و کارآمد مضافاً اینکه در ماده 102 قانون برنامه ششم توسعه دولت به حمایت از تحکیم خانواده و افزایش نرخ باروری مکلف گردیده و اطلاق این مصوبه و مشروط نمودن یارانه تمام موالید جدید به شروط مصرّح در آن خلاف تبصره 14 قانون بودجه سال 99 نیز می‌باشد که در آن وزارت تعاون مکلف به حذف یارانه سه دهک‌ درآمدی جامعه شده است.
علی‌المرا..

جاسوس سیا و عامل جمع‌آوری اطلاعات محل استقرار شهید سلیمانی به اعدام محکوم شد

جاسوس سیا و عامل جمع‌آوری اطلاعات محل استقرار شهید سلیمانی به اعدام محکوم شد

جاسوس سیا و عامل جمع‌آوری اطلاعات محل استقرار شهید سلیمانی به اعدام محکوم شد سخنگوی قوه قضائیه گفت: جاسوس سیا و عامل جمع‌آوری اطلاعات محل استقرار شهید سلیمانی به اعدام محکوم شد. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری تسنیم، سخنگوی قوه قضائیه گفت: سیدمحمود موسوی مجد که هم به موساد و هم سیا وصل بود و در قبال اخذ دلار، برای آنها در حوزه‌های امنیتی و نیروهای مسلح از جمله سپاه قدس و محل استقرار ترددهای سردار سلیمانی اطلاعاتی را جمع‌آوری کرده بود با حکم دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شد.
وی ادامه داد: شعبه 19 دیوانعالی این حکم را تأیید کرد و به زودی اجرا می‌شود.
پرونده احتکار خودروها در صورت سازمان‌یافته بودن در قوه‌قضائیه رسیدگی می‌شوداستقبال سخنگوی قوه‌قضائیه از اعلام آمادگی یکی از متهمان فراری پرونده طبری برای برگشت به کشورحدود 40 جلسه محاکمه عیسی شریفی برگزار شده است/ صدور حکم تا هفته‌های آیندهتغییرات در قوه‌قضائیه؛ جهانگیر از سازمان‌ زندان‌ها رفتاسماعیلی: متخلفین در هر منصب و جایگاهی باشند دیگر حاشیه امن ندارندانتهای پیام/

فیلم// چرا حذف "نمک طبیعی" از رژیم غذایی روزانه باعث تهدید سلامت است؟!

فیلم// چرا حذف "نمک طبیعی" از رژیم غذایی روزانه باعث تهدید سلامت است؟!

فیلم// چرا حذف “نمک طبیعی” از رژیم غذایی روزانه باعث تهدید سلامت است؟! آیا مصرف نمک باعث ابتلا به فشار خون و بیماریهای قلبی ــ عرقی است یا مصرف روزانه “نمک طعام طبیعی” یکی از الزامات حفظ سلامت و تندرستی است؟! آیا باید نمک تصفیه‌شده حاوی ید مصرف کرد یا نمک طبیعی تهیه‌شده از سنگ نمک را در رژیم غذایی روزانه گنجاند؟ – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ بر اساس منابع طب سنتی “نمک طعام طبیعی” یکی از مواد غذایی بسیار ضروری و حیاتی برای حفظ سلامت و تعادل بدن انسان محسوب می‌شود و عدم مصرف نمک باعث ایجاد زمینه ابتلا به انواع و اقسام بیماریها را فراهم می‌کند.
به‌خلاف آنچه امروز به‌صورت رسمی تقریباً از تمامی رسانه‌های جمعی در نظام سلامت کشورمان تبلیغ می‌شود و مصرف هر نوع “نمکی” را عامل ابتلا به فشار خون، بیماریهای قلبی ــ عرقی و… معرفی می‌‌کند، نه‌تنها فکت علمی مستندی دال بر رابطه بین مصرف نمک طبیعی طعام و ابتلا به این بیماریها وجود ندارد بلکه بر اساس تحقیقات جدید علمی صورت‌‌گرفته در قالب گروه‌های تحقیقاتی مختلف، عدم مصرف نمک طبیعی، زمینه ابتلا به بیماریهای مختلفی از جمله بیماریهای قلبی و کلیوی را فراهم می‌کند؛ برای مطالعه بیشتر می‌توانید این مطلب را بخوانید: یافته‌‌های جدید علمی “مصرف نمک طبیعی” را برای درمان فشار خون تجویز می‌کند!
در فیلم کوتاه زیر، “دکتر حمیدرضا ضیایی” پزشک و پژوهشگر طب ایرانی ــ اسلامی به برخی حقایق پنهان درباره نمک و تفاوت بین نمک طبیعی حاوی عناصر مختلف از جمله مس، روی، منگنز،… و نمک تصفیه‌شده حاوی ید اشاره می‌کند:

فیلم/ دروغ‌هایی که درباره مضرات “نمک معدنی” به ما گفته‌اند”نمک معدنی بدون ید” بهترین نوع نمک استحذف یا کاهش مصرف “نمک طبیعی” باعث ابتلا به بیماریهای قلبی و کلیویآیا می‌توان فشار خون را با مصرف “نمک طعام طبیعی” کنترل کرد؟! + صوتانتهای پیام/+

آخرین آمار کرونا در کشور| فوت 72 نفر در 24 ساعت گذشته/ 2 استان در وضعیت هشدار

آخرین آمار کرونا در کشور| فوت 72 نفر در 24 ساعت گذشته/ 2 استان در وضعیت هشدار

آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۷۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته/ ۲ استان در وضعیت هشدار سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین آمار مبتلایان و بهبودیافتگان کرونا گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۲ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باختند. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ دکتر کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز 18 خرداد 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2 هزار و 364 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 648 مورد بستری شدند.
وی افزود: مجموع بیماران کووید19 در کشور به 171 هزار و 789 نفر رسید.
جهانپور تصریح کرد: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 72 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 8 هزار و 281 نفر رسید.
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون 134 هزار و 349 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند البته 2596 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
وی اضافه کرد: با انجام حدود 25 هزار تست تشخیصی که یک رکورد جدید است تاکنون یک میلیون و 84 هزار و 857 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.
به گفته جهانپور وضعیت خوزستان همچنان قرمز است اما روند بیماریابی تقویت و موارد بستری در هفته‌های اخیر در حال کاهش است و تعداد شهرهای قرمز در استان خوزستان از 16 به 9 شهرستان رسیده است همچنین استانهای هرمزگان و کردستان در وضعیت هشدار قرار دارند.
انتهای پیام/

افزایش پایه حقوق کارگران به 26 درصد رسید/ افزایش 200 هزار تومانی حق مسکن به هیئت وزیران رفت

افزایش پایه حقوق کارگران به 26 درصد رسید/ افزایش 200 هزار تومانی حق مسکن به هیئت وزیران رفت

افزایش پایه حقوق کارگران به ۲۶ درصد رسید/ افزایش ۲۰۰ هزار تومانی حق مسکن به هیئت وزیران رفت در جلسه امشب شورای عالی کار، افزایش پایه حقوق کارگران به ۲۶ درصد رسید و افزایش ۲۰۰ هزار تومانی حق مسکن به هیئت وزیران رفت. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، دویست و نود و دومین نشست شورای عالی کار از عصر امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور بررسی حق مسکن کارگران تشکیل جلسه داد. مصوبات این جلسه افزایش 200 هزار تومانی حق مسکن بود که برای تأیید نهایی به هیئت وزیران فرستاده شد. بعد از تصویب در هیئت وزیران قابلیت اجرایی در فیش های حقوقی کارگران را خواهد داشت.
از دیگر مصوبات این جلسه، کاهش 75 هزار تومانی پایه سنواتی کارگران بود که به ازای آن 5 درصد به پایه حقوق افزوده شد، یعنی کارگران حداقل بگیر در سال 99 افزایش حقوق 26 درصدی خواهند داشت.
انتهای پیام/

درخواست تجدید‌نظر در برگزاری حضوری امتحانات یک هفته پس از آغاز امتحانات!

درخواست تجدید‌نظر در برگزاری حضوری امتحانات یک هفته پس از آغاز امتحانات!

درخواست تجدید‌نظر در برگزاری حضوری امتحانات یک هفته پس از آغاز امتحانات! در حالی که امتحانات حضوری دانش‌آموزان شروع شده است، رئیس ستاد مقابله با کرونا در تهران خواسته است در امتحانات حضوری تجدیدنظر شود! – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ امتحانات حضوری دانش‌آموزان پایه نهم آغاز شده است و دانش‌آموزان پایه دوازدهم از 17 خرداد تا 16 تیر ماه در امتحانات نهایی شرکت خواهند کرد.
با توجه به اینکه دو استان در وضعیت قرمز کرونا و 6 استان هم در وضعیت هشدار قرار دارند، امتحانات حضوری پایه نهم و رفت‌وآمد دانش‌آموزان در مسیر خانه تا مدرسه و در این میان استفاده برخی دانش‌آموزان از وسایل حمل‌ونقل عمومی با دل‌نگرانی خانواده‌ها همراه شده است.
به‌گفته آنها در شرایطی که امتحانات هماهنگ پایه نهم لغو شده است و توسط مدارس برگزار می‌شود می‌توانستند امتحانات را به‌شیوه غیرحضوری هم برگزار کنند.
در چند گزارش اخیر به بررسی نگرانی خانواده‌ها از امتحانات حضوری پایه نهم پرداختیم و حتی پیشنهاد شد که می‌توان امتحانات را به‌صورت غیرحضوری برگزار کرد با این شرط که در بحث هدایت تحصیلی دانش‌‌آموزان علاوه بر نمرات پایه نهم، نمرات پایه‌های هفتم و هشتم نیز دخیل باشد و آموزش و پرورش می‌تواند نمرات ترم اول پایه نهم، نمرات آموزش‌های مجازی معلمان و مجموع نمرات پایه‌های هفتم و هشتم را ملاک هدایت تحصیلی قرار دهد.
امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز از امروز “شنبه 17 خرداد” آغاز شده است و تا 16 تیر ادامه دارد؛ در حالی که ضرورت برگزاری امتحانات نهایی به‌شیوه حضوری بیشتر از امتحانات پایه نهم احساس می‌شد اما اصرار آموزش و پرورش بر برگزاری امتحانات پایه نهم به‌شیوه حضوری از سوی برخی خانواده‌ها، محل پرسش است.
با این حال وزیر آموزش‌وپرورش بر این باور است که نمرات پایه نهم در هدایت تحصیلی دانش‌آموزان و از سوی دیگر پذیرش مدارس نمونه دولتی تأثیرگذار است و باید به‌شیوه حضوری برگزار می‌شد چرا که روایی و اعتبار آن بالاتر است.
از سوی دیگر در حالی که امتحانات حضوری دانش‌آموزان با مجوز ستاد ملی کرونا در حال برگزاری است، روز گذشته علیرضا زالی، فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران، در واکنشی دیرهنگام خواستار لغو امتحانات حضوری پایه نهم از سوی وزارت آموزش و پرورش شد و گفت: با توجه به شیوع گستر..

زن کودک‌آزار بازداشت شد

زن کودک‌آزار بازداشت شد

زن کودک‌آزار بازداشت شد معاون اجتماعی پلیس فتا از بازداشت زنی خبر داد که اقدام به انتشار تصاویر کودک‌آزاری در شبکه اجتماعی اینستاگرام کرده بود. – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ رامین پاشایی با اعلام خبر بازداشت یک خانم کودک‌آزار اظهار کرد: در پی رصد و احصاء مورد مجرمانه بارگزاری و انتشار تصاویر مبنی بر کودک‌آزاری توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام و با عنایت به دریافت تماسهای مکرر هموطنان مبنی بر درخواست اقدام عاجل پلیس فتا برای شناسایی و برخورد با عامل انتشار این تصاویر غیرانسانی، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.
معاون اجتمامی پلیس فتا تصریح کرد: برابر بررسی‌های فنی اولیه و مشخص شدن محل وقوع جرم در استان خراسان رضوی، مراتب در دستور کار پلیس فتا استان خراسان رضوی قرار گرفت و همکاران بنده در واکنش سریع به این اقدام مجرمانه که منجر به تشویش اذهان عمومی شده بود متهم خانم به هویت معلوم را شناسایی و برابر هماهنگی با مرجع محترم قضائی وی را دستگیر کردند.
وی خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای رسیدگی به اتهام منتسبه و مشخص شدن علت ارتکاب به این اعمال غیر انسانی و مجرمانه در حال پیگیری است و به محض مشخص شدن زوایای دقیق علت ارتکاب، اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.
پاسخ به یک شایعه درباره شنود اطلاعات افراد از طریق “چیپ ” در گذرنامه‌هاانتهای پیام/