اساس کار مسئولان دزفول تسهیل امور و راه انداختن کار مردم باشد
اساس کار مسئولان دزفول تسهیل امور و راه انداختن کار مردم باشد دزفول- سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با تأکید بر لزوم حضور مستمر مسئولان در بین مردم، گفت: بنا و اساس کار مدیران شهرستان باید تسهیل امور و راه انداختن کار مردم باشد.
به گزارش خبرنگار مهر، علی فرهمندپور پیش از ظهر امروز سهشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دزفول که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: روز گذشته با همکاری جمعی از مسئولان شهرستان رزمایش «سفیران سلامت» به منظور نهادینه کردن فرهنگ رعایت پروتکلهای بهداشتی در نقاط پرتردد و پرجمعیت دزفول برگزار شد که با استقبال خوبی از سوی مردم روبهرو شده است.
وی با اشاره به توزیع ماسک، مواد ضدعفونی رایگان در بین مردم و تأکید بر رعایت موارد بهداشتی، افزود: این بین مردم بودن و گوش دادن به صحبتهای آنها بسیار تأثیرگذار است. لذا این همدلی و میان مردم بودن باید یک ملاکی باشد در تمام امورات اداری شهرستان به ویژه اداراتی که اربابرجوع بیشتری دارند.
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول عنوان کرد: با توجه به شرایط کنونی مطالبات و شکایات مردمی که به فرماند..









