گذر از موج دوم کرونا در خوزستان با همکاری مردم میسر است
گذر از موج دوم کرونا در خوزستان با همکاری مردم میسر است خرمشهر- نماینده وزیر بهداشت در امور اجرایی بیماری کرونا در استان خوزستان بر لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی و در خانه ماندن مردم برای گذر از موج دوم شیوع بیماری کرونا در خوزستان تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا افشار در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید طالقانی آبادان محل تعیین شده برای نگهداری و درمان بیماری مبتلا به کرونا در جنوب غرب استان خوزستان، اظهار کرد: استان خوزستان با شیوع موج جدید بیماری کرونا مواجه شده است و بسیاری از شهرهای استان از نظر کمیته کشوری کنترل بیماری کرونا در وضعیت قرمز هستند.
نماینده وزیر بهداشت در امور اجرایی بیماری کرونا در خوزستان رعایت پروتکلهای بهداشتی را از سوی مردم لازمه گذر از موج کرونا دانست و گفت: از سوی کمیتههای کنترل کرونا در منطقه اقدامهای شایستهای انجام شده و در حال انجام است اما با این وجود با رعایت مسائل بهداشتی، فاصلهگذاری اجتماعی و در خانه ماندن مردم میتوان به کاهش بروز بیماری امیدوار بود.
وی افزود: در بحث «همهگیری بیماری کرونا» مهمترین عامل رفتارهای اجتماعی است و طبق مشاهدهه..


