شهیدی که در اوج جنگ به زیارت کربلا رفت/ عملیات شناسایی در بغداد
شهیدی که در اوج جنگ به زیارت کربلا رفت/ عملیات شناسایی در بغداد اهواز- در وصف جسارت شهید عبدالمحمد سالمی همین بس که در اوج جنگ وقتی برای شناسایی در دل خاک عراق میرفت، آنقدر شهامت داشت که به زیارت مرقد امام حسین(ع) هم برود.
خبرگزاری مهر؛ گروه استانها – فاطمه بندری: عبدالمحمد سالمی یکی از همان دلاورانی است که میتوان جسارت معامله با خدایش را در جان مایه سخنان سرداران بزرگی همچون محسن رضایی، شهید علی هاشمی و سایر سرداران دید. دلاوری که با همه فرق میکرد و همین تفاوتش سبب شد که معاملهاش با خدا نیز با سایران متفاوت باشد. شیر مردی که هنوز وقتی نامش بر زبان میآید، لرزه بر تن خیلیها میافکند زیرا هرکس با وی همراه میشد روز دوم حاضر به همراهی با وی نبود چرا که کمتر همراهی میتوانست دلی جسور و سرسخت مانند او داشته باشد.
جسارت سالمی را میتوان از فعالیتهایش در قبل از انقلاب در دفاع از حقوحقوق کارکنان پیمانکاری شرکت نفت که منجر به اخراج وی و برادر دوقلویش شده بود و یا به آتش کشیدن کارخانه مشروب سازی و اماکن ترویج فساد و فحشاء مشاهده کرد. وی به همراه برادر دو قلوی خود از دوران کودکی که پدرش..









