اساس کار مسئولان دزفول تسهیل امور و راه انداختن کار مردم باشد

اساس کار مسئولان دزفول تسهیل امور و راه انداختن کار مردم باشد

اساس کار مسئولان دزفول تسهیل امور و راه انداختن کار مردم باشد دزفول- سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با تأکید بر لزوم حضور مستمر مسئولان در بین مردم، گفت: بنا و اساس کار مدیران شهرستان باید تسهیل امور و راه انداختن کار مردم باشد.
به گزارش خبرنگار مهر، علی فرهمندپور پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دزفول که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: روز گذشته با همکاری جمعی از مسئولان شهرستان رزمایش «سفیران سلامت» به منظور نهادینه کردن فرهنگ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نقاط پرتردد و پرجمعیت دزفول برگزار شد که با استقبال خوبی از سوی مردم روبه‌رو شده است.
وی با اشاره به توزیع ماسک، مواد ضدعفونی رایگان در بین مردم و تأکید بر رعایت موارد بهداشتی، افزود: این بین مردم بودن و گوش دادن به صحبت‌های آنها بسیار تأثیرگذار است. لذا این همدلی و میان مردم بودن باید یک ملاکی باشد در تمام امورات اداری شهرستان به ویژه اداراتی که ارباب‌رجوع بیشتری دارند.
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول عنوان کرد: با توجه به شرایط کنونی مطالبات و شکایات مردمی که به فرماند..

سوءمدیریت در حوزه ورزش خرمشهر مشهود است

سوءمدیریت در حوزه ورزش خرمشهر مشهود است

سوءمدیریت در حوزه ورزش خرمشهر مشهود است خرمشهر- فرماندار ویژه خرمشهر گفت: سوءمدیریت در حوزه ورزش خرمشهر مشخص است و این امر باید بر طرف شود.
به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیدری ظهر امروز در جلسه شورای ورزش و جوانان خرمشهر، اظهار کرد: سرمایه‌های ورزشی از جمله ورزشگاه ۱۵ هزار نفری مورد تأیید AFC که در آن مسابقات لیگ برگزار شده است، ورزشگاه ۵ هزار نفری تمرینی و بسیاری زمین‌های چمن استاندار در خرمشهر وجود دارد که در هیچ شهرستان و برخی استان‌ها این میزان سرمایه یکجا وجود ندارد.
وی افزود: اماکن ورزشی سرمایه هستند و باید تولید ثروت کنند این در حالی است که ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شرایط ناراحت‌کننده‌ای دارد، صندلی‌های آفتاب سوخته و وضعیت زمین آن منقلب کننده است.
فرماندار خرمشهر به بلاتکلیفی ورزشکاران این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: باید برای مسائل ورزشی تصمیمات حاکمیتی گرفته می‌شود چرا که هیئت‌های ورزشی و هزاران جوان مستعد و قهرمان در بلاتکلیفی به سر می‌برند و منتظر تصمیم‌گیری هستند زیرا یک تصمیم بد از بلاتکلیفی بهتر است.
وی سو مدیریتی حاکم بر ورزش خرمشهر را عامل این شرایط دانست و گفت: اینکه شورای..

جزئیات مرگ کارگر میدانی نفتی یادآوران / کمیته حقیقت‌یاب تشکیل شود

جزئیات مرگ کارگر میدانی نفتی یادآوران / کمیته حقیقت‌یاب تشکیل شود

جزئیات مرگ کارگر میدانی نفتی یادآوران / کمیته حقیقت‌یاب تشکیل شود اهواز – مرگ یک کارگر حراستی در میدان نفتی یادآوران گمانه‌زنی‌های فراوانی به همراه داشته است و هنوز ابعاد این ماجرا به صورت کامل مشخص نیست.
به گزارش خبرنگار مهر، مرحوم عمران روشنی مقدم از کارکنان شرکت پیمانکاری مؤسسه «نظم آفرینان ایمان» که در زمینه حراست و نگهبانی فعالیت می‌کرد، روز چهارشنبه ٢١ خردادماه در محدوده چاه نفتی شماره ۱۹ در میدان نفتی یادآوران خود را به دار آویخت.
از همان ابتدا اخبار حول این محور می‌چرخید که این کارگر به علت دریافت نکردن حقوق خود اقدام به این کار کرده است ولی شرکت پیمانکار و شرکت اصلی فعال در میدان نفتی یادآوران یعنی شرکت نفتی متن اعلام کردند بعد از بررسی‌های خود متوجه شده‌اند که به‌هیچ‌وجه چنین موضوعی که عمران محمدی پژوه به دلیل عدم دریافت حقوق خود دست به این کار زده است، صحت ندارد.
بعداً اعلام شد که این کارگر درخواست مساعده ۵۰۰ هزار تومانی کرده است و بعد از عدم دریافت این مبلغ اقدام به خودکشی کرده است در حالی که شرکت پیمانکار اعلام کرد که نه به صورت کتبی و نه به صورت شفاهی چنین درخواستی به ..

۳۸ مرکز عرضه‌کننده قلیان در شوشتر پلمب شدند

۳۸ مرکز عرضه‌کننده قلیان در شوشتر پلمب شدند

۳۸ مرکز عرضه‌کننده قلیان در شوشتر پلمب شدند شوشتر- معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و مطابق با دستور العمل ستاد مقابله با این بیماری، ۳۸ واحد متخلف در شهرستان شوشتر پلمب شدند.
نایب فدایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با هدف پیشگیری از گسترش ابتلاء به ویروس کرونا و قطع چرخه انتقال این بیماری، ۳۸ مرکز عرضه‌کننده قلیان در شهرستان شوشتر از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون توسط اکیپ‌های گشت و بازرسی و مراجع قضائی و انتظامی پلمب شدند.
وی افزود: تذکرهای لازم از سوی بازرسان معاونت بهداشت به مراکز عرضه قلیان برای تعطیل کردن فعالیتشان داده شده بود که برخی از این واحدها بدون توجه به تذکر هم چنان به فعالیت‌های خود ادامه می‌دادند.
فدایی در ادامه تصریح کرد: با توجه به بیشتر شدن قهوه‌خانه‌ها و قلیان‌سراها، استفاده از قلیان مشترک و همچنین رعایت نکردن بهداشت فردی، احتمال شیوع این ویروس در این اماکن بسیار خطرناک است.
وی با بیان اینکه تماس با اشیا و محیط‌های آلوده باعث انتقال سریع ویروس کرونا می‌شود، در پایان عنوان کرد: مصرف و مواجهه با دود مواد دخانی..

واژگونی تیبا در شهر رامین خوزستان با یک فوتی و ۳ مصدوم

واژگونی تیبا در شهر رامین خوزستان با یک فوتی و ۳ مصدوم

واژگونی تیبا در شهر رامین خوزستان با یک فوتی و ۳ مصدوم اهواز – سرپرست مرکز فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: واژگونی تیبا در شهر رامین در شهرستان باوی یک فوتی و ۳ مصدوم برجای گذاشت.
ممحمدامین زرگر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: چهارشنبه شب یک دستگاه خودروی سواری تیبا در شهر جدید رامین واژگون شد.
وی افزود: در این سانحه رانندگی یک مرد ۴۰، یک پسر هفت ساله و یک زن ۳۲ ساله مصدوم و با دو کد ۱۱۵ بیمارستان نفت اهواز منتقل شدند.)
سرپرست مرکز فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان از فوت یک دختر ۱۰ ساله در این سانحه رانندگی خبر داد.

موافقت رهبر انقلاب با اختصاص ۵۰میلیون یورو برای آب و فاضلاب اهواز

موافقت رهبر انقلاب با اختصاص ۵۰میلیون یورو برای آب و فاضلاب اهواز

موافقت رهبر انقلاب با اختصاص ۵۰میلیون یورو برای آب و فاضلاب اهواز آبادان – استاندار خوزستان از موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با اختصاص ۵۰ میلیون یورو از صندوق توسعه ملی برای رفع مشکلات آب و فاضلاب خوزستان خبر دادند.
به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی چهارشنبه‌شب در گفتگویی زنده با شبکه دو سیما در خصوص مشکلات آب و فاضلاب استان خوزستان اظهار کرد: خوشبختانه در سه روز گذشته سعادت یافتیم که خدمت رهبر معظم انقلاب اسامی حضور پیدا کنیم و در مورد مشکلات آب و فاضلاب استان خوزستان با ایشان مواردی را مطرح کردیم.
وی افزود: خوشبختانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، توجه ویژه‌ای به مشکل آب و فاضلاب اهواز داشتند و موافقت کردند از صندوق توسعه ملی مبلغ ۵۰ میلیون یورو برای این مسئله اختصاص یابد و سال آینده هم مبلغ ۵۰ میلیون یورو دیگر اختصاص یابد.
شریعتی بیان کرد: دولت نیز به مسائل و مشکلات خوزستان در این مدت توجه خوبی داشته است و برای نمونه در موضوع کاهش عوارض ریزگردها، دولت اعتبارات خوبی اختصاص داده است. در سه سال گذشته به ترتیب ۱۰۰ میلیون دلار، ۷۰ میلیون دلار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای مهار ریزگردها اختصاص ..

اضافه شدن بخش مراقبت‌های ویژه جدید به بیمارستان طالقانی آبادان

اضافه شدن بخش مراقبت‌های ویژه جدید به بیمارستان طالقانی آبادان

اضافه شدن بخش مراقبت‌های ویژه جدید به بیمارستان طالقانی آبادان آبادان – معاون درمان وزارت بهداشت از اضافه شدن بخش مراقبت‌های ویژه جدید به بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر قاسم جان بابایی عصر امروز در بازدید از بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان اظهار کرد: امروز بازدیدی را از دانشکده علوم پزشکی آبادان داشتیم، مدیریت خوبی انجام شده است و یکی از بیمارستان‌ها را کامل در خدمت بیماران کرونایی قرار دادند، هم اورژانس بسیار آماده بود و هم بخش‌های بستری شرایط را برای درمان بیماران مهیا کردند.
وی افزود: پرستاران و پزشکان چه در بخش از اورژانس و چه سایر بخش‌ها فعالیت‌های خوبی دارند، پروتکل‌های درمانی در این بیمارستان قابل قبول بود و در بخش مراقبت‌های ویژه نیز شرایط قابل قبول به نظر می‌رسید.
معاون درمان وزارت بهداشت بیان کرد: با توجه به افزایش تعداد بیماران، بخش مراقبتهای ویژه در بیمارستان طالقانی افزایش یافت که این افزایش لازم بود و با هماهنگی رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان و وزارت بهداشت به زودی یک بخش مراقبت ویژه جدید نیز در این بیمارستان راه‌اندازی می‌شود تا ..

معضل بی‌آبی غیزانیه بارها تذکرداده شد/آبرسانی باتانکر افزایش یابد

معضل بی‌آبی غیزانیه بارها تذکرداده شد/آبرسانی باتانکر افزایش یابد

معضل بی‌آبی غیزانیه بارها تذکرداده شد/آبرسانی باتانکر افزایش یابد اهواز – نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: معضل بی‌آبی در بخش غیزانیه اهواز را بارها به مسئولان تذکر داده بود ولی نمی‌دانم چرا به فراموشی سپرده شد.
آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مشکل بی‌آبی در بخش غیزانیه اهواز اظهار کرد: مشکل آب مردم غیزانیه متأسفانه سابقه طولانی دارد و از اوایل انقلاب مطرح بود ما هم مکرر به مسئولان مربوطه تذکر می‌دادیم ولی نمی‌دانم چرا فراموش می‌کردند.
زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان عنوان کرد: امیدواریم این مرتبه با حساسیتی که مسئولان فعلی دارند معضل آب به صورت اساسی حل شود.
آیت‌الله موسوی جزایری گفت: لازم است مسئولان با تانکرهای آب‌رسان به صورت جهادی تا دو هفته آینده به منطقه غیزانیه آب‌رسانی را با قوت انجام دهند و بعد از این دو هفته (طبق وعده‌های داده‌شده) ان‌شاءالله مشکل آب باید صورت جدی و اساسی حل شود.
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: همچنین منتظر گزارش اقدامات انجام‌شده مسئولان ذی‌ربط در این خصوص هستم.

جانباز خوزستانی به یاران شهیدش پیوست

جانباز خوزستانی به یاران شهیدش پیوست

جانباز خوزستانی به یاران شهیدش پیوست اهواز – جانباز سرافراز عبدالغلام سالمی بعد از مدت‌ها تحمل در و و رنج ناشی به یاران شهیدش پیوست.
به گزارش خبرنگار مهر، عبدالغلام سالمی از جانباران سرافراز خوزستانی در جنگ تحمیلی هشت ساله، روز گذشته پس از تحمل سال‌ها رنج حاصل از جراحات وارده به بدنش، به خیل شهدا پیوست.
پیکر مطهر این جانباز سرافراز خوزستانی که در حمله رژیم بعث عراق به مناطق مرزی بستان در فکه به درجه جانبازی نائل آمد، روز گذشته با حضور خانواده و دوستان همرزمانش تشییع و حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان بر آن نماز خواند.

مدارس صدرا به دنبال تحقق جامعه اسلامی و انقلابی آرمان‌خواه هستند

مدارس صدرا به دنبال تحقق جامعه اسلامی و انقلابی آرمان‌خواه هستند

مدارس صدرا به دنبال تحقق جامعه اسلامی و انقلابی آرمان‌خواه هستند اهواز – مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مدارس معارف اسلامی صدرا به دنبال تحقق جامعه اسلامی و انقلابی آرمان‌خواه و عادلانه بوده و در این راه پیش قدم هستند.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی زاده شامگاه چهارشنبه در آئین گرامیداشت مقام معلم و تقدیر از مجموعه کارکنان مدارس معارف اسلامی صدرای ولایت در استان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خوزستان ضمن تأکید بر پاسداشت مقام شامخ معلم و ضرورت تکریم این ایام اظهار کرد: معلم منّت خدای متعال است بر جامعه و بر مردم؛ بنابراین ارزشی که در شغل معلمی نهفته است به اندازه‌ای متعالی ست که به مصداق جمله معروف «من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق» باید قدردان این عزیزان بود.
وی با اشاره بر رسالت خطیر و ارزشمند مدارس معارف اسلامی در راستای بیانات مؤثر مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد جامعه اسلامی و انقلابی عادلانه و آرمان‌خواه عنوان کرد: به حمدالله مدارس معارف اسلامی با هدف کمک به تحقق این چشم‌انداز تأسیس و در رسیدن به این آرمان پیش‌قدم هستند.
حجت‌ا..