نماد بانوان مقاومت در خوزستان ساخته شود
نماد بانوان مقاومت در خوزستان ساخته شود اهواز- نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خواستار توجه به بناهای تاریخی اسلامی و برجستهسازی شخصیت زنان مقاومت دفاع مقدس در استان خوزستان شد.
آیت الله محسن حیدری در گفتوگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه هفته «دفاع مقدس» هستیم ضمن گرامی داشت این هفته باید نمادهای دفاع مقدس چه رزمندگان، شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان و به خصوص قشر زن و شهدای این قشر که در هویزه، آبادان، دزفول، شوش، دشت آزادگان و… به شهادت رسیدند، شناسایی و به نسلهای فعلی و آینده معرفی شوند.
حیدری افزود: چند سال پیش شهید «سهام خیام» به عنوان شهید نمونه کشوری معرفی شد که کار خیلی خوب و ارزندهای بود.
وی تأکید کرد: نسبت به شهید «فرحه دبات» در شوش که نمادی از مقاومت زنان شهید است و یا شهید «مجیده نگراوی» در سوسنگرد که مقام معظم رهبری از وی تجلیل کرد، باید مورد توجه قرار گیرد و نمادی از آنها به صورت مجسمه ساخته شود.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان ذیربط باید دقت و همت کنند چرا که ساخت نماد و مجسمه از این بزرگواران مطالبه گری..









