"نرگس محمدی "سرانجام به گفت‌وگو با فرزندش رضایت داد

"نرگس محمدی "سرانجام به گفت‌وگو با فرزندش رضایت داد

“نرگس محمدی “سرانجام به گفت‌وگو با فرزندش رضایت داد نرگس محمدی که با وجود مجوز ویژه دادستانی برای تماس تلفنی با خارج از کشور و گفت‌وگو با فرزندانش، از این کار خودداری می‌کرد سرانجام با یکی از فرزندانش صحبت کرد. – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، نرگس محمدی محکوم امنیتی که دوران محکومیت خود را در زندان زنجان سپری می‌کند علی رغم امتناع چند هفته ای از گفتگو با فرزندانش در خارج از کشور بالاخره به صورت تلفنی با انها گفت‌وگو کرد.
در حالی نرگس محمدی، امروز یکشنبه، با فرزند خود، ارتباط تلفنی برقرار کرده است که پیش از این نیز مسئولان زندان زنجان، بار‌ها به نرگس محمدی پیشنهاد گفت‌وگوی تلفنی منظم با فرزندانش را که در خارج از کشور هستند، داده بودند که بنا به دلایلی نامشخص از سوی زندانی رد شده بود.
واکاوی یک سناریوپردازی؛ چرا “نرگس محمدی” با دختر و پسرش صحبت نمی‌کند؟بنابراین گزارش، در هفته های اخیر نیز، مسئولین زندان زنجان، با دعوت از نرگس محمودی، برای چندمین بار پیشنهاد ‌گفت‌وگوی تلفنی وی با فرزندانش را مطرح کردند که هر بار زندانی مجددا به بهانه‌های مختلف، از انجام آن خودداری می‌کند.
گفتنی است، نرگس محمدی در هفته‌های گذشته چندین بار با اعضای خانواده خود تلفنی صحبت کرده است و امتناع از گفتگو با فرزندانش قابل تامل به نظر میرسد
همزمان فضاسازیهای مجازی در مورد این محکوم امنیتی در حالی صورت می گیرد که چندی پیش نیز گزارش تهیه شده از سوی صدا و سیما نشان داد که برخلاف ادعاهای مطرح شده مبنی بر ابتلای زندانیان بند نسوان زندان زنجان از جمله نرگس محمدی به بیماری کرونا، نرگس محمدی مطابق روال هر روز مورد معاینه پزشکی قرار می گیرد و نه تنها به بیماری کرونا مبتلا نشده، بلکه از شرایط جسمانی مطلوبی برخوردار است.
دادستان زنجان در مورد فضا سازی های مجازی پیرامون فرزندان نرگس محمدی گفت: رابطه پاک مادر و فرزندی نباید ابزار ایجاد منافع آلوده سیاسی برای عده ای در خارج از مرزهای ایران شود.
وی گفت: هنوز برای ما روشن نیست که دلیل استنکاف نرگس محمدی از گفتگوی تلفنی با فرزندانش چه بوده است؛ اما میدانیم که این امر یک موضوع عادی نبوده و برای مدتی به دستمایه تبلیغات سوءِ علیه دستگاه قضایی جمهوری اسلامی تبدیل شد و عده ای نیز از این موضوع به انتفاع رسیدند.
ان..

"اختلال آسانسور" جان پسر نوجوان را گرفت

"اختلال آسانسور" جان پسر نوجوان را گرفت

“اختلال آسانسور” جان پسر نوجوان را گرفت پسر نوجوانی برای رفتن به منزل خود در طبقه پنج ساختمان در حال استفاده از آسانسور بوده که ناگهان آسانسور حین بالا رفتن دچار اختلال شد … در نهایت، پسر نوجوان به دلیل سقوط به چاهک آسانسور، جان خود را از دست داد. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ بعدازظهر روز گذشته خبر سقوط مرگبار پسر نوجوانی به چاهک آسانسور یک منزل مسکونی در محدوده منطقه قلهک به پلیس اعلام شد.
با حضور مأموران در محل حادثه مشاهده شد پسر 16 ساله‌ای به چاهک آسانسور سقوط کرده و جان خود را از دست داده است.
بررسی‌های بیشتر نشان داد که پسر نوجوان برای رفتن به منزل خود در طبقه پنج ساختمان مذکور در حال استفاده از آسانسور بوده که ناگهان آسانسور حین بالا رفتن دچار اختلال شده بود.
کابین آسانسور در پی این حادثه، مابین طبقه چهارم و پنجم متوقف شده و پسر نوجوان پس از این اتفاق، زنگ داخلی آسانسور را به صدا درآورده بود.
در این حین فردی که در آن لحظه، کلید آسانسور را به همراه داشت، با استفاده از کلید اقدام به باز کردن در آسانسور کرده و پسر نوجوان نیز درحالیکه قصد داشت از کابین آسانسور وارد طبقه چهارم شود، به چاهک آسانسور سقوط کرد و جان خود را از دست داد.
در نهایت جسد وی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات بیشتر درباره این پرونده ادامه دارد.
سقوط مرگبار کارگر به گودال 20 متری + تصاویرسقوط مرگبار کوهنورد در جاده سولقان + تصاویرانتهای پیام/

تعداد شهدای آتش‌نشانی تهران به 60 رسید + تصاویر

تعداد شهدای آتش‌نشانی تهران به 60 رسید + تصاویر

تعداد شهدای آتش‌نشانی تهران به ۶۰ رسید + تصاویر ۶۰ نفر از آتش‌نشانان تهرانی در دوران دفاع مقدس و در جریان حوادث مختلف از جمله پلاسکو به شهادت رسیده‌اند. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ مرتضی حیدری؛ آتش‌نشان ایستگاه 91 آتش‌نشانی تهران، شب گذشته (2 مرداد 99) در جریان اطفای آتش‌سوزی یک مغازه در خیابان شوش، خیابان صابونیان بر اثر سقوط به چاهک مغازه که به زیرزمین راه داشت، دچار جراحت شدید شد و پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد و به شهادت رسید.
شهید حیدری، حدوداً 37 سال سن داشت؛ با شهادت این آتش‌نشان، تعداد شهدای سازمان آتش‌نشانی تهرانی به 60 نفر رسید.

نخستین شهید آتش‌نشانی تهران نیز پس از حادثه پلاسکو “سید احسان جامعی” آتش‌نشان ایستگاه 63 آتش‌نشانی تهران بود که 23 دی 97 در جریان عملیات اطفای حریق یک سوله در جاده خاوران (شهرک صنعتی بهارستان) حین جابه‌جایی تجهیزات بر اثر برخورد نردبان با برق فشار‌قوی دچار برق گرفتگی شدید شد و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

گفتنی است که 17 نفر از آتش‌نشانان تهرانی در جریان دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و 16 نفر از آنها نیز در جریان حادثه پلاسکو (30 دی 95) به شهادت رسیدند.

آتش‌نشانی تهران در مقایسه با سایر کشورها در جایگاه خوبی قرار دارداختیارات قانونی آتش‌نشانی تهران بسیار محدود استانتهای پیام/

واکاوی یک سناریوپردازی؛ چرا "نرگس محمدی" با دختر و پسرش صحبت نمی‌کند؟

واکاوی یک سناریوپردازی؛ چرا "نرگس محمدی" با دختر و پسرش صحبت نمی‌کند؟

واکاوی یک سناریوپردازی؛ چرا “نرگس محمدی” با دختر و پسرش صحبت نمی‌کند؟ نرگس محمدی واقعا در ماه‌های گذشته با فرزندانش صحبت نکرده و واقعا صدای آنها را نشنیده است؛‌ اما واقعیت چیست؟ – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، برخی کاربران در فضای مجازی با اشاره به موج‌آفرینی رسانه‌ای درخصوص محدودیت‌های ارتباطی نرگس محمدی با فرزندانش و تنها بر اساس یک فایل ویدئویی کوتاه منتشر شده از سوی فرزندان نرگس محمدی اقدام به این نتیجه‌گیری و در حقیقت قصاص قبل از جنایت کرده‌اند. استناد آنها به ادعای یکطرفه است و نخواسته و یا نمی‌خواهند شواهد و اظهارنظرهای دیگر را هم بخوانند و بر اساس آگاهی‌‌های اثباتی، نظر دهند.
نرگس محمدی یا راه مظلوم‌نمایی را به خوبی می‌داند و با مجموعه‌ای از دروغ‌ها ـ که با همراهی اطرافیانش و کسانی که به هر دلیلی می‌خواهند قوه قضائیه و به تبع آن نظام را زیرسؤال ببرند ـ بیان می‌شود، قصد مقابله روانی با نظام و مردم را دارد تا بتواند به اهداف خود که ارائه تصویری خشک و غیرانسانی از دستگاه قضایی و در اصل نظام جمهوری اسلامی است، برسد یا ترجیح می‌دهد سناریویی که از بیرون زندان و به بهانه او نوشته شده را با سکوت و رضایت همراهی کند.
برخی از این ادعاها که نرگس محمدی، زندانی امنیتی نقش اول آن را بازی می‌کند را با هم مرور می‌کنیم.
پس از انتشار فیلم گلایه فرزندان خانم محمدی، استفاده ابزاری از احساسات دو نوجوان که برای مدتی است مادرشان را کنار خود نمی‌بینند، مطرح شد. پدر این نوجوانان برای آنکه مانع از انتقاد بعدی شود و تبعات احتمالی انتشار این فایل ویدیوئی را خنثی کند و در عین حال بازی با احساسات عمومی را در دست بگیرد، اعلام کرد که کیانا و علی خودشان این فیلم را درست و منتشر کرده‌اند. اما سؤال اینجاست که شخص دیگری که اقدام به فیلمبرداری از صحبت‌های آنان کرده و یا ویدئو را تدوین و آماده نمایش کرده است، کیست؟ خود این خواهر و برادر یا یک نفر که طراحی و سناریوچینی و انتشار و فضاسازی این ویدئو را به عهده داشته است؟ آیا باید باور کنیم که دو نوجوان خودشان به این نتیجه برسند که دستگاه قضایی مانع از ارتباط تلفنی آنها با مادرشان می‌شود؟ در حالیکه شواهد غیر از این است.
تقی رحمانی، همسر نرگس محمدی پیش از این خود بارها از عدم ارتباط با همسرش در زندان زنجان گله‌مند بوده است، ام..

وزیر بهداشت: تست‌‌های اولیه "واکسن کرونا" را پاس کرده‌‌ایم

وزیر بهداشت: تست‌‌های اولیه "واکسن کرونا" را پاس کرده‌‌ایم

وزیر بهداشت: تست‌‌های اولیه “واکسن کرونا” را پاس کرده‌‌ایم وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه در بخش ساخت واکسن توفیقات بسیار قابل توجهی داشته‌‌ایم و تست‌‌های اولیه را پاس کرده‌‌ایم و امیدوارم که به مراحل امیدوارکننده‌‌ای برسیم. – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ دکتر سعید نمکی در حاشیه برگزاری جلسه مجازی وزرای بهداشت کشورهای مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت، اظهار کرد: در این نشست عنوان کردم که در سطح کشور، حداقل یک هزار و 200 مرکز بهداشتی 16 تا 24 ساعته دایر کرده‌‌ایم و با ایزوله کردن افراد دارای علائم در منزل، بار بیمارستان‌‌ها را کاهش داده‌‌ایم.
تولید و عرضه داروی رمدسیویر در کشور
وی افزود: علیرغم تحریم‌‌های ظالمانه توانستیم داروهای مورد نیاز بیماران کووید19 را وارد کرده و در کشور نیز تولید کنیم. اوایل هفته آینده دو شرکت داروسازی در کشور، داروی رمدسیویر به عنوان یکی از داروهایی که در بخشی از بیماران کووید19 تاثیراتی داشته را تولید و به بیمارستانهای مورد نیاز، عرضه می‌‌کنند.
وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: در این نشست گزارشی دادم مبنی بر اینکه خوشبختانه در بخش ساخت واکسن کرونا توفیقات بسیار قابل توجهی داشته‌‌ایم و تست‌‌های اولیه را پاس کرده‌‌ایم و امیدوارم که به مراحل امیدوارکننده‌‌ای برسیم.
کشورهای منطقه باید بتوانند از تجارب یکدیگر استفاده کنند
نمکی عنوان کرد: امروز سه توصیه مهم به سازمان جهانی بهداشت کردیم؛ اولین توصیه ما این بود که کشورهای منطقه باید بتوانند از تجارب یکدیگر استفاده کنند و توفیقات حاصل شده را به اشتراک بگذارند. دومین نکته‌‌ای که به عنوان یک نگرانی اعلام کردیم، این است که متاسفانه گرفتاری سازمان‌‌های عضو سازمان جهانی بهداشت و مبارزه نفس گیر با کرونا باعث شده که اکثر کشورها از توجه به سایر مسائل بهداشتی از جمله واکسیناسیون، مراقبت از گروه‌‌های هدف مانند مادران باردار، کودکان و سالمندان، مبارزه با بیماری‌‌های واگیردار مانند سل، فلج اطفال، سرخک و سرخجه، ایدز، بیماری‌‌های غیرواگیر مانند دیابت، بیماری‌‌های قلبی و عروقی و گرفتاری های روحی و روانی غافل شوند.
وی افزود: اوایل هفته نشستی با روسای دانشگاه‌‌ها و دانشکده‌‌های علوم پزشکی کشور داشتیم که آنها را مکلف کردم که فردی را به عنوان مدیر اجرایی پروژه کووید19 منصوب کنند تا سایر همکاران بتوانند ..

تصادف میکسر حامل بتن با 16 خودرو در خیابان استاد حسن‌بنا + تصاویر

تصادف میکسر حامل بتن با 16 خودرو در خیابان استاد حسن‌بنا + تصاویر

تصادف میکسر حامل بتن با ۱۶ خودرو در خیابان استاد حسن‌بنا + تصاویر سخنگوی آتش‌نشانی تهران از تصادف میکسر حامل بتن با ۱۶ دستگاه خودرو در خیابان استاد حسن‌بنا خبر داد. – اخبار اجتماعی – سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ با اعلام خبر تصادف زنجیره‌ای چندین خودرو در استاد حسن‌بنا، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 20:30 امشب، حادثه برخورد چندین دستگاه خودرو در خیابان استاد حسن‌بنا شمالی، خیابان امیرنیا به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه شماره 75 آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی میکسر حامل بتن حین حرکت روی پل گلزار به دلیل نامشخصی، با 16 دستگاه خودرو برخورد کرده است؛ یکی، دو خودرو دچار آسیبهای شدیدتر شده اما مابقی خودروها آسیب جزئی‌تری دیده بودند.
وی خاطرنشان کرد: راننده‌ها و سرنشینان خودروها پیش از رسیدن آتش‌نشانان از خودروها خارج شده بودند، در محل حادثه، مورد مصدومیت و محبوس شده توسط آتش‌نشانان رؤیت نشد البته در اینگونه حوادث ممکن است افرادی دچار مصدومیت شده و به عوامل اورژانس مراجعه کنند و عوامل اورژانس در این مورد می‌توانند اطلاع‌رسانی دقیق‌تری در این رابطه کنند.
ملکی با اشاره به ایجاد ترافیک سنگین در محل حادثه، بیان کرد: آتش‌نشانان ایمن‌سازی‌های لازم را انجام دادند و با حضور عوامل پلیس راهور، خودروها به حاشیه معبر و محل امن منتقل و معبر بازگشایی شد.
سخنگوی آتش‌نشانی تهران متذکر شد: تردد خودروهای سنگین داخل شهرها کمی سخت‌تر است و رانندگان آنها مخصوصاً در سرپیچ و روی پل باید با احتیاط بیشتری رانندگی کرده و از سلامت خودروها نیز اطمینان کامل داشته باشند.

مرگ بیش از 3300 موتورسوار در تصادفات سال 98/ “ضربه به سر” عامل بیش از نیمی از این تلفاتاعلام بزرگراه های دارای بیشترین تصادف موتورسیکلت در پایتختانتهای پیام/

روزانه 1000 "جنین زنده" در کشور از طریق سقط توسط والدین کشته می‌شوند!/ سقط جنین 20 برابر تلفات سوانح رانندگی کشور!

روزانه 1000 "جنین زنده" در کشور از طریق سقط توسط والدین کشته می‌شوند!/ سقط جنین 20 برابر تلفات سوانح رانندگی کشور!

روزانه ۱۰۰۰ “جنین زنده” در کشور از طریق سقط توسط والدین کشته می‌شوند!/ سقط جنین ۲۰ برابر تلفات سوانح رانندگی کشور! طبق آمار رسمی وزارت بهداشت در سال ۹۶، هر روز ۱۰۰۰ جنین در کشور توسط والدین کشته می‌شود که تنها حدود ۱۰ مورد آن قانونی است! با توجه به آمار ۱۸ هزار فوتی تصادفات سالانه، ۲۰ برابر بیشتر از فوتی‌های ناشی از سوانح رانندگی، سقط جنین داریم! – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ در فرانسه از 1810 تا 1955 “سقط جنین” به هر دلیلی جرم محسوب می‌شد؛ در سال 1942 حکومت ویشی در این کشور پا را فراتر گذاشت و سقط جنین را “جنایت در حق دولت فرانسه” اعلام کرد.
حتی در اکتبر 1943 در فرانسه زنی با نام “دزیره پیوژ” را نیز به جرم دست داشتن در 3 سقط جنین، اعدام کردند؛ در آوریل 1971 هفته نامه “نوول اُبسرواتور” بیانیه‌ای را با امضای 343 زن فرانسوی منتشر کرد که در آن اعتراف کرده بودند در زندگی‌شان دست به سقط جنین زده‌اند؛ بیشتر امضا کنندگان شخصیت‌های نامدار ادبی، هنری و فرهنگی بودند.
تمدن‌هایی که به جای “خدا محوری”، به غلط “انسان‌مداری” را سرلوحه سیاست‌های خود قرار داده و بشر را عقل کل می‌دانند، همواره در حال افراط و تفریط هستند؛ این در حالی است دین اسلام از ابتدا، عمل ناپسند سقط جنین را به شدت مذمت کرده است.
متاسفانه شاهدیم که این روزها آمار سقط جنین در کشورمان افزایش پیدا کرده است؛ پدران و مادرانی که در همان روزها و ماه‌های اولیه شکل‌گیری جنین، اقدام به سقط جنین با استفاده از روش‌های مختلف می‌کنند؛ قانون سقط درمانی در کشورمان سال 84 تصویب شده است؛ در سال 85 پزشکی قانونی اعلام کرد حدود 3 هزار مورد در کل کشور از این سازمان مجوز سقط دریافت کرده‌اند؛ سال 94 این آمار را حدود 10 هزار مورد اعلام می‌کند اما آمار تمام سقط‌ها یعنی سقط‌های قانونی و غیرقانونی بسیار فراتر است و هر سال نیز در حال افزایش است.
سال 74 وزارت بهداشت اعلام کرد، 80 هزار سقط‌ جنین در سال داریم یعنی حدود 220 جنین در هر روز سقط می‌شوند! در این فاصله زمانی آمار دیگری نداریم تا سال 92، که وزارت بهداشت آمار سقط جنین را 250 هزار جنین در سال اعلام می‌کند یعنی هر روز حدود 700 انسان زنده توسط پدر و مادر خود از طریق “سقط” کشته می‌شوند!
اما در جدیدترین آمار در سال 96، دکتر محمدباقر لاریجانی، معاون آموزشی..

اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان نیروهای مسلح

اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان نیروهای مسلح

اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان نیروهای مسلح رییس سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: امسال به ۱۰۰ هزار نفر از بازنشستگانی که تاکنون از تسهیلات سازمان بازنشستگی برخوردار نشده‌اند، ۱۰۰۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه پرداخت می‌شود.
به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم محمودزاده رییس سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح در مراسم رونمایی از طرح های رفاهی، حمایتی، درمانی و توانمندساز بازنشستگان نیروهای، گفت: امروز سرمایه های عمومی عظیمی در حوزه های وابسته به صندوق های بازنشستگی وجود دارد که برای قشر زیادی امید به آینده را ایجاد می کند و در صورت تغییر انگاره های موجود، می تواند نیروی مولد اقتصاد کشور شود.
مدیرعامل ساتا با اشاره به منویات فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) درخصوص بازنشستگان، اظهارداشت: آن چیزی که ما امروزه در ساتا دنبال می کنیم، اجرای دو فرمان معظمٌ له، یعنی توجه به معیشت و توجه به منزلت بازنشستگان معزز نیروهای مسلح در چارچوب توزیع عادلانه و تأمین منابع است.
وی با اشاره به اقدامات گستردۀ سازمان درخصوص ارائه خدمات وسیع و خرسندساز، خاطرنشان کرد: مجموعه سازمان تأمین اجتما..

واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به جشن تولد 50 سالگی بهشت زهرا/ بیزاری از کیک بی‌عاری!

واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به جشن تولد 50 سالگی بهشت زهرا/ بیزاری از کیک بی‌عاری!

واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به جشن تولد ۵۰ سالگی بهشت زهرا/ بیزاری از کیک بی‌عاری! در شرایطی که مردم در حوزه شهری بخصوص در ایام اوج گیری کرونا با مشکلات متعددی روبه رو هستند، شهرداری تهران اقدام به برگزاری جشن تولد ۵۰ سالگی بهشت زهرا کرده است. – اخبار سیاسی – به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، شهرداری تهران امروز در اقدامی عجیب و همزمان با سالگرد 50 سالگی تأسیس بهشت‌زهرا(س) بزرگ ترین گورستان پایتخت، اقدام به برگزاری مراسم جشن تولد با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر و حجت‌الاسلام سید حسن خمینی تولیت حرم مطهر امام راحل (ره) کرد.
با وجود اینکه برگزاری مراسم‌ها و گردهمایی‌ها به دلیل اوج دوباره کرونا در کشور ممنوع شده بود، مراسم جشن تولد قبرستان پایتخت برگزار و از کیک تولد 50 سالگی آن رونمایی شد. اقدامی که تعجب مردم و کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخت چراکه اساساً برگزاری جشن تولد برای یک قبرستان که عمدتاً یادآور روزهای تلخ و از دست عزیزان است، امری عجیب و غیرمعمول است، آنهم در شرایطی که روزانه حدود 70 نفر از شهروندان تهرانی به دلیل کرونا جان خود را از دست داده و در بهشت زهرا به خاک سپرده می شوند.
از ابتدای شیوع کرونا و بخصوص در روزهایی که محدودیت ها برداشته شده است، انتقادات زیادی به ناوگان حمل و نقل شهری و مشکلات در این حوزه که به شیوع بیشتر کرونا منجر شده شاهد هستیم، با اینحال بنظر می رسد مدیران شهری به جای حل مشکلات این حوزه، دغدغه شان برگزاری جشن تولد قبرستان و کیک گرفتن است.
مشکلات اقتصادی ناشی از سوء مدیریت دولت و همچنین شرایطی که کرونا پدید آورده موجب شده بسیاری از اقشار روزهای سختی را به لحاظ معیشتی بگذرانند. برگزاری مراسم تولد بهشت زهرا نشان داد میان مردم و بخشی از مسئولان فاصله عمیقی در درک شرایط جامعه وجود دارد و باصطلاح در عالم دیگری زیست می کنند و برایشان مهم تر از کاستن از فشارهای زندگی روزمره، دورهمی های تشریفاتی مهم است. آن هم یک دورهمی که مدیران شهرداری تهران و مدعوان این نشست را مضحکه شبکه های اجتماعی کرده است.
در ادامه برخی واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به این اقدام عجیب شهرداری تهران می بینید.

انتهای پیام/

احتمال برخورد "سیارک ND2020 " به زمین در سوم مرداد!

احتمال برخورد "سیارک ND2020 " به زمین در سوم مرداد!

احتمال برخورد “سیارک ND۲۰۲۰ ” به زمین در سوم مرداد! ناسا اعلام کرده سوم مرداد ماه، یک سیارک خطرناک از کنار زمین عبور می‌کند؛ احتمال برخورد این سیارک با زمین وجود دارد؛ این سیارک اگر با زمین برخورد کند، خسارت زیادی به همراه دارد. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سیارکهایی که از کنار زمین عبور می‌کنند بنا به فاصله‌ای که از کره خاکی دارند، به چند دسته تقسیم می‌شوند و اگر از فاصله نسبتاً نزدیک زمین عبور کنند در دسته “سیارکهای خطرناک” قرار می‌گیرند.
سیارک ND2020 هم با عبور از فاصله 5 و نیم میلیون کیلومتری زمین در دسته سیارکهای خطرناک قرار می‌گیرد! بنابر اعلام ناسا اگر با زمین برخورد کند، خسارت زیادی به همراه دارد اما احتمال این برخورد بسیار اندک است.
این صخره فضایی قطری معادل 170 متر دارد و با سرعت 46 هزار کیلومتر بر ساعت از کنار زمین رد خواهد شد؛ زمان احتمالی این عبور هم 24 جولای معادل سوم مرداد ماه برآورد می‌شود.
چگونه می‌توان سیارکها را از زمین دور کرد؟عبور یک سیارک از فاصله 2 میلیون مایلی زمینعبور سیارکی با قطر 570 متر از نزدیکی زمینانتهای پیام/