قیمت دام زنده در جایگاه‌های ثابت و موقت عرضه بهداشتی اعلام شد

قیمت دام زنده در جایگاه‌های ثابت و موقت عرضه بهداشتی اعلام شد

قیمت دام زنده در جایگاه‌های ثابت و موقت عرضه بهداشتی اعلام شد مدیر عامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران قیمت دام زنده در جایگاه‌های ثابت و موقت عرضه بهداشتی اعلام شد. – اخبار اجتماعی – سید سعید راد در گفت ‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به عرضه دام زنده در 15 جایگاه عرضه بهداشتی تدارک دیده توسط شهرداری تهران گفت: امروز و فردا بالغ بر 10 هزار راس دام در 15 جایگاه عرضه بهداشتی تدارک دیده شده است و شهروندان می توانند برای ادای نذورات به هر یک از پانزده جایگاه عرضه بهداشت دام در روز عرفه از ساعت 9 صبح تا 19 و عید قربان از 5 بامداد تا 15 مراجعه کنند.
وی با اشاره به اینکه هزینه کل لاشه یا بخشی از هر دام که پس از خریداری و ذبح بنا به دستور دامپزشک حاضر در محل ذبح خواهد شد و به خریدار تحویل داده خواهد شد، گفت: خرید و ذبح دام از مراکز عرضه بهداشتی مدام علاوه بر تامین بهداشت و حفظ سلامتی شهروندان به لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه است.
مدیر عامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: بنا بر برنامه ریزی انجام شده تمامی پروتکل های بهداشتی در 15 جایگاه عرضه بهداشتی دام رعایت خواهد شد و تمامی این فرایند توسط بازرسان میادین نظارت خواهد شد.
راد با اشاره به قیمت عرضه دام زنده در مراکز اشاره شده گفت: قیمت مصوب گوشت دام زنده در این مراکز بین 57 تا 60 هزار تومان برای هر کیلو در نظر گرفته شده است.
گفتنی است آدرس ثابت عرضه بهداشتی دام در مناطق 4، 15 و 18، نشانی جایگاه‌های موقت عرضه بهداشتی دام در 12 منطقه دیگر تهران را به شرح زیر است:
جایگاه منطقه 5: اتوبان شهید حکیم (غرب به شرق)، جنب شهرک سنگ
جایگاه منطقه 7: خیابان شهید مفتح، خیابان نقدی، درب جنب پارکینگ مصلی
جایگاه منطقه 9: خیابان 45 متری زرند، تقاطع خیابان واشقانی فراهانی، محوطه واحد موتوری سنگین منطقه 9
جایگاه منطقه 10: خیابان قزوین، خیابان سبحانی، خیابان نوری، خیابان رنجبر، بالاتر از بازار هفت چنار، جنب مرکز معاینه فنی
جایگاه منطقه 12: میدان شوش، خیابان ری، جنب پمپ گاز انبار گندم
جایگاه منطقه 13: خیابان دماوند، چهارراه خاقانی، خیابان سعدی شرقی، جنب پارک زیتون
جایگاه منطقه 14: اتوبان شهید محلاتی، خیابان شهید شاه آبادی جنوبی، خیابان کوثر
جایگاه منطقه 16: میدان بهمن، محل سابق سردخانه تهران
جایگاه منطقه 19: عبدل آباد..

توافق برای ورود 10 میلیون دُز واکسن کرونا به کشور توسط هلال احمر

توافق برای ورود 10 میلیون دُز واکسن کرونا به کشور توسط هلال احمر

توافق برای ورود ۱۰ میلیون دُز واکسن کرونا به کشور توسط هلال احمر مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از توافق برای ورود ۱۰ میلیون دُز واکسن کرونا به کشور توسط هلال احمر با همکاری و هماهنگی‌ بین سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشورهای هدف خبر داد. – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ علیرضا عسکری اظهار کرد: در راستای انجام وظایف مجموعه در دوران پاندمی کرونا اقدام به تشکیل کارگروه تخصصی برای تأمین واکسن کرونا کردیم و پس از برقراری تعامل و هماهنگی‌های لازم با وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو کشور، تأییدیه‌های لازم برای شرکت بازرگانی سها کیش وابسته به سازمان تدارکات پزشکی برای انجام مذاکره و نهایی کردن قرارداد خرید واکسن از منابع معتبر بین المللی در فروردین ماه 1400صادر شد.
عسکری تصریح کرد: با همکاری و هماهنگی‌های فیمابین سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور هدف و سازمان تدارکات پزشکی توافق برای تأمین ده میلیون دوز واکسن کرونا نهایی شد.
وی ادامه داد: پس از نهایی شدن توافق درباره واردات واکسن کرونا، سازمان تدارکات پزشکی با ایجاد بستر مناسب و همچنین انجام ساز و کارهای داخلی و بین المللی، تاکنون در هفت پارت جداگانه موفق به واردات 8 میلیون و 424 هزار و 400 دوز واکسن کووید 19 شده است.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر اضافه کرد: این هفت محموله تنها طی دو ماه گذشته وارد کشور شده و به محض ورود، تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شده است و همچنین پیش­ بینی می­شود این رقم در آینده نزدیک به سقف ده میلیون دُز برسد.
وی یادآور شد: سازمان تدارکات پزشکی در صورت حمایت و تسهیل هماهنگی در سطح وزارت بهداشت، وزارت امور خارجه و بانک مرکزی آمادگی خود را برای عقد قرارداد برای تأمین و واردات 30 میلیون دوز دیگر از منابع معتبر بین‌المللی را اعلام می‌کند.
کرونا در جهان/ عبور شما مبتلایان آمریکایی از 35 میلیون نفر + جدول تغییراتآخرین خبرها از محدودیت‌های کرونایی و جولان ویروس دلتا در ایران + نقشه و نمودارآمار کرونا در ایران| فوت 213 نفر در 24 ساعت گذشتهانتهای پیام/

دستور محسنی‌اژه‌ای: ماهیت عوامل آسیب یا فوت شهروندان در خوزستان باید روشن شود

دستور محسنی‌اژه‌ای: ماهیت عوامل آسیب یا فوت شهروندان در خوزستان باید روشن شود

دستور محسنی‌اژه‌ای: ماهیت عوامل آسیب یا فوت شهروندان در خوزستان باید روشن شود رئیس قوه قضائیه از مردم خوزستان خواست اجازه ندهند دشمنان از مطالبات بحق آنها سوءاستفاده کنند و در عین حال به دادستان حوزه قضائی مربوطه مأموریت داد مواردی را که منجر به آسیب دیدن یا کشته شدن افراد شده با جدیت و فوریت پیگیری و با عوامل آن برخورد کند. – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در جلسه امروز (دوشنبه 28 تیرماه) شورای‌عالی قوه قضائیه با تبریک عید قربان و گرامیداشت روزه عرفه ابراز امیدواری کرد به‌واسطه این ایام نورانی تألمات ملتهای مسلمان به‌ویژه مردم افغانستان که این روزها در سختی به‌سر می‌برند، هرچه زودتر برطرف شود.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به دستورات ده‌گانه خود برای معاونتهای مختلف قضائی که در نخستین جلسه شورای‌عالی قوه قضائیه در هفته گذشته صادر کرد از مسئولان ذی‌ربط خواست که اهتمام داشته باشند این موضوعات در موعد مقرر پیگیری و گزارش آن ارائه شود.
وی به تلاشهای دشمنان برای بهره‌گیری از مقطع انتخابات و انتقال دولت به‌منظور آشوب‌آفرینی در کشور اشاره کرد و گفت: دشمن در این مقاطع زمانی تلاش مضاعف و فوق‌العاده‌ای انجام داد تا بتواند در کشور فضاسازی کند و خیلی هم امید داشت که بتواند به هدف خود برسد.
رئیس قوه قضائیه بیان کرد: به‌فضل پروردگار در ایام انتخابات مطلقاً آنچه مورد نظر دشمنان و بدخواهان در خارج و داخل بود رخ نداد و تلاش کردند از شرایط فعلی و انتقال دولت استفاده و فشار بر مردم را بیشتر کنند تا کاسه صبر و حوصله مردم لبریز شود اما ان‌شاءالله این بار هم تیر آنها به سنگ می‌خورد.
مسئولان مراقب باشند در زمین دشمن بازی نکنند
محسنی‌اژه‌ای در عین حال خطاب به مردم و مسئولان متذکر شد که همه باید مراقب و مواظب باشند تا ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنند و در فضایی که دشمن ایجاد می‌کند قرار نگیرند.
رئیس قوه قضائیه افزود: در رأس تلاشهای مذبوحانه‌ای که صورت می‌گیرد آمریکا و اسرائیل قرار دارند؛ آمریکا برای تحریک مردم عملیات روانی سنگینی طراحی کرده است و از سناریوهای نخ‌نما هم استفاده می‌کنند.
وی بیان کرد: آمریکای آدم‌کش و اسرائیل غاصب که رسماً ترور می‌کنند و اعلام هم می‌کنند و آشکارا به حقوق ملتها و کشورها و افراد تعدی و تجاوز می‌کنند، امروز داع..

جزئیات محدودیت و ممنوعیت تردد در تعطیلات 6 روزه/ تردد بین تهران و کرج آزاد است

جزئیات محدودیت و ممنوعیت تردد در تعطیلات 6 روزه/ تردد بین تهران و کرج آزاد است

جزئیات محدودیت و ممنوعیت تردد در تعطیلات ۶ روزه/ تردد بین تهران و کرج آزاد است رئیس پلیس راهور جزئیات ممنوعیت سفر در تعطیلات پیش‌رو را تشریح کرد و گفت: از ساعت ۱۸ امروز تا ساعت هفت صبح روز دوشنبه چهار مرداد، محدودیت و ممنوعیت تردد، در ۱۴ نقطه از مبادی ورودی و خروجی دو استان تهران و البرز، اجرا می‌شود. – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار سید کمال هادیانفر با اشاره به محدودیت صورت گرفته برای سفر در ایام پیش‌رو، اظهار کرد: بر اساس گزارش وزارت بهداشت، متأسفانه کشور وارد پیک پنجم کرونا شد و 169 شهر در وضعیت قرمز و 166 شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند.
رئیس پلیس راهور افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، همکاران ما در تمام مبادی ورودی شهرهای قرمز و نارنجی مستقر هستند همچنین ضمن اعمال قانون به صورت فیزیکی، دوربینها در سطح شهرها و جاده‌ها اعمال قانون خواهند کرد.
وی تصریح کرد: بر اساس آخرین مصوبه قرارگاه مقابله با کرونا که روز گذشته به پلیس واصل شد، ادارات استان تهران و البرز از فردا روز سه‌شنبه 29 تیر تا پایان وقت اداری یکشنبه سه مرداد، به منظور کاهش شیوع بیماری، تعطیل خواهد بود لذا محدودیت تردد ابلاغ شده، توسط پلیس اجرا می‌شود.
این مقام انتظامی ادامه داد: بر این اساس، از ساعت 18 امروز تا ساعت هفت صبح روز دوشنبه چهار مرداد، محدودیت و ممنوعیت تردد، در 14 نقطه از مبادی ورودی و خروجی دو استان تهران و البرز، اجرا می‌شود.
هادیانفر بیان کرد: به استثنای خودروهای ناوگان عمومی مسافر و بار، مابقی خودروهای شخصی اجازه تردد نخواهند داشت همچنین بر اساس مصوبه وزارت کشور، مجوزهای صادر شده مبنی بر سفر توسط فرمانداری، باطل خواهد شد و هیچ خودروی بر اساس مجوز صادر شده نیز، قادر به سفر نخواهد بود.
رئیس پلیس راهور عنوان کرد: به همکاران تأکید کردیم، به افرادی که قصد سفر دارند، تذکر داده و آنها را از سفر منع کنند؛ همچنین در صورتی که افرادی اصرار بر سفر داشته باشند، در شهرهای قرمز یک میلیون و در شهرهای نارنجی 500 هزار تومان جریمه می‌شوند.
به گفته وی، استان تهران و البرز به صورت یکپارچه دیده شدند، یعنی تردد بین شهرهای استان تهران مانند دماوند، شهریار، کرج و دماوند منعی ندارد، مشمول جریمه نیست و فقط خروج از دو استان و ورود به آنها ممنوع است.
این مقام انتظامی ا..

بانک‌ها هم 6 روز تعطیل شدند

بانک‌ها هم 6 روز تعطیل شدند

بانک‌ها هم ۶ روز تعطیل شدند طبق تصمیم بانک مرکزی و بانک‌ها که با هماهنگی دولت اتخاذ شده است، در ۶ روز تعطیلات پیش‌ِرو شعب بانکی استان تهران و البرز نیز تعطیل خواهند بود؛ بانک‌ها احتمالاً اسامی شعب کشیک را اعلام خواهند کرد. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، طبق اعلام دولت و بنابر به پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رییس جمهور تمامی ادارات استان‌های تهران و البرز از فردا (سه‌شنبه) تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.
از مهمترین سؤالات مردم و فعالان اقتصادی بعد از اعلام تعطیلی 6روزه تهران و البرز، نحوه فعالیت بانک‌هاست؛ بر همین اساس نیز مدیران بانک‌ها همزمان با اعلام خبر تعطیلی استان تهران، درحال هماهنگی برای نحوه فعالیت بانک‌ها در تعطیلات پیشِ‌رو هستند.
با توجه به اینکه استان‌های دیگر تعطیل نیستند در خصوص مراودات بانکی از جمله چک‌ها و ضمانت‌نامه‌ها و سامانه‌های بانکی پیچیدگی‌هایی وجود دارد.
با این حال اما آن‌طور که دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا اعلام کرده است بانک‌ها و اصناف نیز در تهران و البرز به‌مدت 6 روز تعطیل خواهند بود.
سازمان بورس نیز ساعتی قبل درباره فعالیت بورس در 6 روز تعطیلی پیشِ‌رو که از فردا آغاز می‌شود اعلام کرده بود، اگر بانک‌ها هم مشمول تعطیلی یک‌هفته‌ای استان تهران شوند، چهار بورس کشور هم تعطیل می‌شود.
بانک مرکزی تا ساعتی دیگر اطلاعیه‌ای در این خصوص منتشر خواهد کرد.
انتهای پیام/+

بانک‌ها هم تعطیل شدند؟

بانک‌ها هم تعطیل شدند؟

بانک‌ها هم تعطیل شدند؟ درحالی با تصمیم دولت،‌ تمامی ادارات استان‌های تهران و البرز از فردا تا یکشنبه هفته آینده تعطیل شدند که هنوز تکلیف بانک‌ها مشخص نیست؛ طبق پیگیری‌های خبرنگار تسنیم مدیران بانک‌ها در حال تصمیم‌گیری در این خصوص هستند. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، طبق اعلام دولت و به پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رییس جمهور، تمامی ادارات استان‌های تهران و البرز از فردا (سه‌شنبه) تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.
یکی از موضوعات مهم که هم‌زمان با تعطیلی ادارات تهران و البرز مطرح است، چگونگی فعالیت بانک‌ها است. پیگیری خبرنگار تسنیم از شورای هماهنگی بانک‌ها و کانون بانک‌های خصوصی نشان می‌دهد که فعلاً تصمیمی درباره تعطیلی یا ادامه فعالیت بانک‌ها در 6 روز تعطیلی ادارات تهران و البرز گرفته نشده است.
«جمشیدی» ـ دبیر کانون بانک‌ها ـ به خبرنگار تسنیم گفت: هم اکنون مدیران بانک‌ها در حال تصمیم‌گیری در این خصوص هستند؛ تصمیم نهایی باید با دولت نیز هماهنگ شود.
به گزارش تسنیم، آن‌طور که ربیعی اعلام کرده طبق این مصوبه تردد از این استان‌ها ممنوع بوده و در صورت رعایت نکردن، علاوه بر جریمه، خودرو نیز از مسیرها بازگردانده خواهد شد.
ضمن آنکه موضوع استمرار ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز و نارنجی براساس طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها ادامه داشته و براساس وضعیت شهرها اطلاع رسانی خواهد شد.
انتهای پیام/؛

اختصاصی تسنیم/ تهران‌ و البرز از سه‌شنبه تا یکشنبه آینده تعطیل شد

اختصاصی تسنیم/ تهران‌ و البرز از سه‌شنبه تا یکشنبه آینده تعطیل شد

اختصاصی تسنیم/ تهران‌ و البرز از سه‌شنبه تا یکشنبه آینده تعطیل شد ربیعی سخنگوی دولت گفت که تمامی ادارات استانهای تهران و البرز از سه‌شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است. – اخبار سیاسی – علی ربیعی سخنگوی دولت در پاسخ به سؤال خبرگزاری تسنیم مبنی بر اینکه “آیا درباره تعطیلی سه‌روزه تهران و کرج تصمیم گرفته شده است یا خیر؟” اعلام کرد: بنابر پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رییس جمهور تمامی ادارات استانهای تهران و البرز از سه‌شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.
وی افزود: بنابر این مصوبه، تردد از این استانها ممنوع است و در صورت رعایت نکردن علاوه بر جریمه، خودرو نیز از مسیرها بازگردانده خواهد شد.
ربیعی خاطرنشان کرد: موضوع استمرار ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز و نارنجی براساس طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها ادامه دارد و براساس وضعیت شهرها اطلاع‌رسانی خواهد شد.
+

وقتی "اعتراض بحقِ مردم" به "تنش اجتماعی" تبدیل می‌شود/ دستِ رد مردم خوزستان به ماهی‌گیری اغتشاشگران از آبِ گل‌آلود

وقتی "اعتراض بحقِ مردم" به "تنش اجتماعی" تبدیل می‌شود/ دستِ رد مردم خوزستان به ماهی‌گیری اغتشاشگران از آبِ گل‌آلود

وقتی “اعتراض بحقِ مردم” به “تنش اجتماعی” تبدیل می‌شود/ دستِ رد مردم خوزستان به ماهی‌گیری اغتشاشگران از آبِ گل‌آلود گروه استان‌ها ـ تنش آبی خوزستان و مطالبه مردم برای رهاسازی آب، اغتشاشگران را وسوسه کرده است از این اعتراض مردم به تنش آبی، تنش اجتماعی درست کنند. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آورد آب پشت سدهای خوزستان براساس اعلام سازمان آب و برق استان نسبت به دوره گذشته 50 درصد کاهش داشته است. این کاهش آب ورودی به سدها به‌ویژه برای سدهایی که تولید برق آبی می‌کنند، یک زنگ هشدار جدی است چرا‌که کاهش آب از حد مجاز و رسیدن به مرز پرخطر؛ تولید برق را به‌خطر می‌اندازد، برقی که در تابستانِ داغ خوزستان حکم طلا را دارد.
اما این همه قصه نیست، بخش پرغُصه داستان اینجاست که این آب پشت سدها، فقط به تولید برق اختصاص ندارد و مردم پایین‌دست چشم امید زیادی به این آب ذخیره‌شده ‌دارند، به‌ویژه کشاورزانی که به کشت برنج دست زدند، منتظرند تا در فصل خشک و گرم تابستان با آبیاری مکرر، برنج‌های خود را سیرآب کنند.
باز این هم، همه داستانِ غم‌انگیز آب در خوزستان نیست. آب رهاشده از سدها، فقط نباید شالیزارها را سیراب کند، بلکه باید به‌سمت پایین‌دست و تالاب‌های تشنه و گاومیش‌های آب‌دوست روان شود. آب پشت سد کرخه می‌بایست 100 کیلومتر طی کند تا دل خشک و لب‌های بی‌رمق تالاب هورالعظیم و چشمان منتظر گاومیش‌های عطشناک را نمناک کند.
آبِ ناچیز پشت سد، شالیزارهای کشت شده در پهنه خوزستان و دل خشک و سیاه تالاب وقتی در کنار هم قرار می‌گیرند، جورچین واقعی تنش آبی روزهای اخیر خوزستان را تشکیل می‌دهد. 3 ضلع طبیعی وقتی با سوء‌مدیریت مسئولان همراه می‌شود، یک هندسه‌ کاملی از مشکلات را در خوزستان به‌نمایش می‌گذارد.
این تنش کم‌آبی پدیده‌ای طبیعی و قابل پیش‌بینی بوده و هست، ولی چرا این مسئله طبیعی به بحران تبدیل می‌شود؟. در واقع به‌دلیل آن است که مدیریت آب در کشور ناقص است. مدیریت آب در تنظیم خروجی و ورودی آب، مدیریت جهادکشاورزی در تنظیم کشت تابستانه و الگوی کشت مبتنی بر کم‌آبی مقصران اصلی این داستان هستند.
تنش کم‌آبی و مرگ گاومیش‌ها صحنه‌های تلخ این روزهای مردم خوزستان است؛‌ در هفته‌های اخیر هر‌چند دیر، ولی مسئولان ملی و منطقه‌ای عزم خود را برای پایان‌دادن به تنش آبی جزم کردند. سپاه خوزستان برای رهاس..

درخواست از رئیس مجلس برای تشکیل کمیسیون پیگیری رتبه‌بندی معلمان

درخواست از رئیس مجلس برای تشکیل کمیسیون پیگیری رتبه‌بندی معلمان

درخواست از رئیس مجلس برای تشکیل کمیسیون پیگیری رتبه‌بندی معلمان حاجی بابایی گفت: از رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست شد، کمیسیون مشترکی را برای پیگیری نظام رتبه‌بندی معلمان و قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان که در حال وصول از دولت است، تشکیل دهد تا به سرعت موضوع را مورد بررسی قرار دهند. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، «حمیدرضا حاجی بابایی» با اعلام تشکیل جلسه مشترک دیوان محاسبات و امور مالی مجلس و کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: در این جلسه، اجرای بند (و) تبصره (2) قانون بودجه 1400 گزارش بحث و بررسی شد.
وی افزود: در این جلسه به ویژه در رابطه با نظام رتبه‌بندی معلمان، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری، بحث و در نهایت مقرر شد دیوان محاسبات، مرکز پژوهش‌های مجلس و سازمان برنامه و بودجه طی هفته آینده در خصوص میزان منابع مورد نظر برای اجرای این موارد گزارش کاملی ارائه کنند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: در این جلسه از رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست شد در اسرع وقت کمیسیون مشترکی را برای پیگیری نظام رتبه‌بندی معلمان و قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان که در حال وصول از دولت است، تشکیل دهد تا به سرعت موضوع را مورد بررسی قرار دهند.
وی افزود: دو ماده از مواد برنامه ششم توسعه، یعنی ماده 30 همسان‌سازی حقوق بازنشستگان که حق مسلم همه بازنشستگان کشوری و لشکری است، همچنین نظام رتبه‌بندی معلمان براساس ماده 63 برنامه ششم، از مطالبات برحق فرهنگیان است.
حاجی بابایی گفت: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس، حمایت خود را از لایحه دائمی شدن قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، همچنین نظام رتبه‌بندی معلمان و نیز از شمول هماهنگی حقوق بین اعضای هیئت علمی وزارت علوم و وزارت بهداشت و تسرّی آن به مؤسسات آموزشی و تحقیقاتی، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی اعلام کردند.
محاسبه فوق‌العاده ویژه معلمان حداقل 21 و حداکثر 27 درصدشرایط بازگشایی مدارس در مهر 1400 چگونه است؟!/ تزریق واکسن کرونا به معلمان مدارس غیردولتیصلاحیت و شایستگی‌های حرفه‌ای معلمان سنجش می‌شودانتهای پیام/؛

12 گزینه تصدی شهرداری تهران معرفی شدند

12 گزینه تصدی شهرداری تهران معرفی شدند

۱۲ گزینه تصدی شهرداری تهران معرفی شدند سخنگوی منتخبین شورای ششم شهر تهران اسامی ۱۲ گزینه تصدی شهرداری تهران را معرفی کرد. – اخبار اجتماعی – مهدی اقراریان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، گفت: امروز جلسه بررسی کاندیداها با حضور منتخبین شورای ششم برگزار شد. در مرحله قبل به 41 اسم رسیدیم که از این تعداد، برخی انصراف خود را اعلام کردند و 24 نفر باقی ماندند.امروز براساس شاخص‌ها ارزیابی صورت گرفت و منتخبین مردم نظرات خود را اعلام کردند.
عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، اسامی 12 گزینه را به‌شرح ذیل اعلام کرد:
اسماعیل احمدی مقدم، معصومه آباد، جمال آبرومند، مهرداد بذرپاش، محسن پیرهادی، مازیار حسینی، هابیل درویش، علیرضا زاکانی، عباس علی‌آبادی، رستم قاسمی، سیدصولت مرتضوی و علی نیکزاد.
به‌گفته اقراریان این افراد یک هفته وقت دارند برنامه‌های خود را به منتخبین شورای ششم اعلام کنند تا از هفته آینده فرآیند بررسی آغاز شود.
رئیس جدید شورای شهر تهران کیست؟/ چمران یا سروریانتهای پیام/+