وزارت بهداشت: مدارس باز شود/ محدودیتی برای تأمین واکسن آموزش‌وپرورش نداریم

وزارت بهداشت: مدارس باز شود/ محدودیتی برای تأمین واکسن آموزش‌وپرورش نداریم

وزارت بهداشت: مدارس باز شود/ محدودیتی برای تأمین واکسن آموزش‌وپرورش نداریم معاون وزارت بهداشت گفت: درباره تعداد واکسن هیچ محدودیتی برای آموزش و پرورش نداریم و واکسیناسیون معلمان در مدارس و مراکز خاص انجام می‌شود. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا رئیسی معاون وزارت بهداشت در سی و پنجمین اجلاس رؤسای آموزش و پرورش درباره واکسیناسیون معلمان و بازگشایی مدارس اظهار کرد: سازمان‌های بین‌المللی درباره تعطیلی مدارس ابراز نگرانی کرده و گفته‌اند “بازگشایی مدارس را فارغ از واکسیناسیون مدنظر قرار دهید و اصل را بر بازگشایی قرار دهید”.
وی افزود: در ایام کرونا، میزان ترک تحصیل در دنیا افزایش یافته است، کودکان کار و بازماندگان از تحصیل بیشتر شده‌اند و میزان بازماندگی از تحصیل دختران در سطح دنیا افزایش یافته است و 30 میلیون بازمانده از تحصیل دختران را شاهد هستیم.
تبعات تعطیلی مدارس
معاون وزارت بهداشت گفت: با شیوع کرونا و تعطیلی مدارس چند اتفاق مهم برای دانش‌آموزان رخ داد؛ نخست، الگوی خواب تغییر کرده است و بچه‌ها تا ظهر خواب هستند. اگر الگوی خواب دچار اشکال شود مسائل دیگری را ایجاد می‌کند به‌گونه‌ای که ساعت بیولوژیک بدن دچار تغییر می‌شود و همین موضوع بر رشد دانش‌آموزان تأثیر منفی دارد، تحرک دانش‌آموزان کم شده و الگوی تغذیه آنها نیز دچار تغییر شده است، زمانی که دانش‌آموز در کلاس درس است نمی‌تواند تغذیه مصرف کند و در بوفه مدارس هم تغذیه سالم ارائه می‌شود.
بازگشایی مدارس مهمتر از دانشگاه
رئیسی با اشاره به اینکه اگر دانش‌آموز کلاس اول دبستان همکلاسی و حضور در کلاس درس را درک نکند خبری از پرورش نیست، متذکر شد: توصیه این است به‌سمت بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها برویم و بازگشایی مدارس از دانشگاه‌ها مهمتر است چون دانشجویان توانمندی بیشتری برای کارکردن با فضای مجازی دارند و بحث پرورش نیز مطرح نیست.
معاون وزارت بهداشت تصریح کرد: بازگشایی مدارس باید بر اساس بسته‌ای از اقدامات باشد و فقط واکسن نیاز نیست، معلم، مدرسه و خانواده نقش مهمی دارند مدارس باید بر اساس پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شوند و تردد، تجمع و تهویه تحت کنترل باشد.
وی با ذکر این نکته که مطالعات نشان داده است انتقال ویروس از کودک به کودک بسیار کمتر است و بیشتر کودکانی که مبتلا شده‌اند انتقال از والدین به ک..

5 سناریوی بازگشایی مدارس چیست؟

5 سناریوی بازگشایی مدارس چیست؟

۵ سناریوی بازگشایی مدارس چیست؟ معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، ۵ سناریوی بازگشایی مدارس را تشریح کرد. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا کمرئی در نشست پروژه مهر و مدیریت بازگشایی مدارس با اشاره به سناریوهای بازگشایی مدارس اظهار کرد: سناریوی نخست، شرایط عادی حضوری و زمان‌های استاندارد آموزشی است که سناریوی مطلوب و ایده‌آل اما غیرمحتمل است.
وی افزود: سناریوی دوم، شرایط حضوری در زمان‌های کوتاه شده با ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، این سناریوی ممکن و مناسبی است.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: سناریوی سوم که مطلوب‌ترین سناریو است ترکیبی از آموزش حضوری و غیرحضوری، کلاس‌های تقسیم شده و زمان‌های نسبتاً کوتاه شده آموزشی است، این شرایط نیازمند واکسیناسیون کامل معلمان و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.
کمرئی ادامه داد: در سناریوی سوم، برنامه درسی متناسب با تاکید بر نکات کلیدی یعنی برنامه درسی کوتاه شده است، حضور گردشی دانش‌آموزان در هفته و حضوری و غیرحضوری بودن مبتنی بر ماهیت دروس و ارائه الگوی اجرایی و تفویض اختیار به مدارس با نظارت‌های گسترده را خواهیم داشت.
وی با اشاره به اینکه در سناریوی چهارم متناسب با شرایط استان‌‌ها بر اساس رنگ‌بندی اقدام خواهیم کرد، متذکر شد: سناریوی پنجم بدبینانه‌ترین سناریو و آموزش مطلقا غیرحضوری است اما با توجه به شرایط موجود این احتمال پیش‌بینی نمی‌شود.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: در افت تحصیلی دو سال گذشته، نکات کلیدی آموخته نشده زیادی وجود دارد که مبنای یادگیری آینده است و اگر نکات کلیدی را برجسته نکنیم منطقه آموزشی موظف است همه کتاب را درس بدهد و دیگر به دنبال حذف بخشی از کتاب نخواهیم بود.
سناریوهای مختلفی برای بازگشایی مدارس در نظر گرفتیم/ حضور دانش‌آموزان اجباری یا اختیاری؟برنامه‌ریزی برای بازگشایی مدارس از مهرماه/ آغاز واکسیناسیون معلمان از عید غدیرانتهای پیام/

کدام گزینه‌ها بیشترین احتمال برای انتخاب به عنوان "شهردار جدید تهران" را دارند؟

کدام گزینه‌ها بیشترین احتمال برای انتخاب به عنوان "شهردار جدید تهران" را دارند؟

کدام گزینه‌ها بیشترین احتمال برای انتخاب به عنوان “شهردار جدید تهران” را دارند؟ بررسی برنامه‌های گزینه‌های تصدی شهرداری تهران از روز شنبه آغاز خواهد شد و در این بین ۴ گزینه شانش بیشتری را در بین ۱۱ کاندیداها دارند. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ بنابر اعلام مهدی چمران، عضو منتخب شورای شهر تهران از روز شنبه هفته آینده بررسی برنامه‌های گزینه‌ها و کاندیداهای تصدی شهرداری تهران با حضور منتخبین شورای شهر تهران آغاز خواهد شد.
بر همین اساس قرار است از بین 11 گزینه شامل اسماعیل احمدی مقدم، معصومه آباد، جمال آبرومند، مهرداد بذرپاش، محسن پیرهادی، مازیار حسینی، هابیل درویش، علیرضا زاکانی، عباس علی‌آبادی، رستم قاسمی و علی نیکزاد، شهردار جدید پایتخت انتخاب شود.
همانگونه که چمران تأکید داشته است شهردار تهران خارج از گزینه‌های اشاره شده نخواهد بود و قطعا یکی از 11 نفر اشاره شده شهردار پایتخت خواهد شد همچنین در روزهای گذشته برخی از گزینه‌ها و کاندیداهای تصدی شهرداری تهران برنامه‌های خود را در اختیار منتخبین قرار داده‌اند.
در این بین گمانه‌زنی‌های بسیاری در رابطه با شهردار جدید تهران شده است اگر چه مهدی چمران هر گونه رای‌گیری در این زمینه را رد کرده است اما به نظر می‌رسد شانس برخی از این افراد برای رسیدن به مرحله بعدی فرایند انتخاب شهردار جدید تهران بیشتر است.
در این بین باید به اسامی از جمله مهرداد بذرپاش، محسن پیرهادی، علیرضا زاکانی و مازیار حسینی اشاره کرد و احتمالا شهردار پایتخت از بین این گزینه‌ها انتخاب خواهد شد.

انصراف غیر‌‌ رسمی برخی از گزینه‌های تصدی شهرداری تهرانچمران: در انتخاب شهردار اختلافی بین منتخبین شورا وجود ندارد/انتخاب شهردار فقط از بین گزینه‌های موجودسروری: شهردار جدید تهران تا 21 مرداد انتخاب می‌شودانتهای پیام/

رتبه‌بندی معلمان در برزخ بودجه!/ 10 اشکال لایحه رتبه‌بندی

رتبه‌بندی معلمان در برزخ بودجه!/ 10 اشکال لایحه رتبه‌بندی

رتبه‌بندی معلمان در برزخ بودجه!/ ۱۰ اشکال لایحه رتبه‌بندی در حالی که بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان به‌دلیل ناتوانی از تأمین اعتبار آن فعلاً متوقف شده است، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در گزارشی با ذکر “تجربه و مدرک در رتبه‌بندی ملاک نیست”، متذکر شده است: اعتبار رتبه‌بندی را نباید به بودجه سنواتی گره زد. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ پس از تدوین لایحه رتبه‌بندی معلمان از سوی دولت و ارائه به مجلس شورای اسلامی و برگزاری جلسات کارشناسی متعدد نمایندگان مجلس و تشکل‌های فرهنگیان، دست‌آخر در مرحله‌ای که این لایحه باید برای تصویب نهایی به صحن علنی مجلس می‌رفت، کار متوقف شد آن هم به‌دلیل ناتوانی از تأمین بودجه!
علیرضا منادی؛ رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه اجرای رتبه‌بندی متناظر با اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها با مخالفت دولت مواجه شده است چرا که این سبک از رتبه‌بندی معلمان به 200 هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد آن هم در شرایطی که کل بودجه آموزش و پرورش 80 هزار میلیارد تومان است!
عدم ارائه لایحه رتبه‌بندی معلمان به‌منظور بررسی در صحن علنی مجلس واکنش محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی را به‌همراه داشت و او با تأکید بر اینکه اعضای کمیسیون آموزش مجلس مصوبه‌ای درباره لایحه رتبه‌بندی معلمان داشتند که بعد از آن سازمان برنامه و بودجه بر اساس نامه‌ای که ذیل این لایحه ارائه داده، مطرح کرده که در تأمین اعتبار دچار مشکل شده است، گفت: کمیسیون آموزش مجلس باید این موضوع را بررسی کند و زمانی که قطعی شد باید در صحن مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد. بار مالی این لایحه باید از سوی دولت تأمین شود.
احمد حسین فلاحی دیگر عضو کمیسیون آموزش مجلس نیز درباره بودجه رتبه‌بندی معلمان گفته است «دولت می‌گوید 60 هزار میلیارد تومان برای رتبه‌بندی اختصاص داده است اما اعتبار تعیین‌شده در بند و ماده 2 بودجه 1400 مربوط به چند دستگاه است و دولت فقط 5200 میلیارد تومان برای اجرای رتبه‌بندی معلمان در نظر گرفته است!»
لایحه پیشنهادی دولت برای اجرای رتبه‌بندی معلمان در 10 ماده تدوین شده است و طبق آن معلمان بر اساس تخصص، شایستگی‌ها و عملکرد رقابتی خود در رتبه‌های 1 تا 5 قرار می‌گیرند و شرایط ارتقا، توقف و تنزل رتبه در آیین‌نامه اجرایی قانون تعیین می‌شود؛ ورود به فرایند..

تغییرات لایحه رتبه‌بندی معلمان توسط مجلس و نبود بودجه برای اجرای آن

تغییرات لایحه رتبه‌بندی معلمان توسط مجلس و نبود بودجه برای اجرای آن

تغییرات لایحه رتبه‌بندی معلمان توسط مجلس و نبود بودجه برای اجرای آن معاون ‌وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تغییرات لایحه رتبه‌بندی معلمان توسط مجلس گفت: برای این شکل از کار منابع اعتباری لازم وجود ندارد. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی الهیار ترکمن در نشست تحول و منابع انسانی در سی‌ و پنجمین اجلاس رؤسای آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آموزش و توسعه شایستگی‌ها اهمیت زیادی دارد و بعد از جذب و به‌کارگیری صحیح نیروی انسانی، نظام دقیق و کارآمد نیاز است تا افرادی که وارد دوره‌های آموزشی می‌شوند به صورت دقیق آموزش‌های لازم را کسب کنند، متذکر شد: معلمان بعد از ورود به میدان کار متناسب با ارتقای تجارب، باید بر اساس روش‌های نوین علمی، صلاحیت و شایستگی‌های خود را ارتقا دهند.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: در نظام رتبه‌بندی معلمان، توسعه شایستگی‌ها که اثرات زیادی در دستیابی به رتبه‌های بالاتر دارد، اهمیت زیادی پیدا می‌کند.
وی ادامه داد: مهم‌ترین بحث بعد از شناسایی و جذب نیروهای کارآمد، شیوه‌های تربیت معلم است.
الهیار ترکمن با تاکید بر اینکه افزایش منابع درآمدی یکی از کارکردهایی است که در اولویت سوم یا چهارم رتبه‌بندی قرار می‌گیرد، بیان کرد: اینگونه نیست که رتبه‌بندی برای افزایش حقوق انجام شود.
تغییرات رتبه‌بندی توسط مجلس
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره رتبه‌بندی معلمان متذکر شد: بعد از اقداماتی که در سال 94 با استفاده از ظرفیت قانون مدیریت خدمات کشوری انجام شد سال گذشته لایحه رتبه‌بندی معلمان با کمک دولت تدوین و به مجلس ارسال شد، دسترسی آسان برای فرهنگیان با به‌کارگیری سیاست‌ها، افزایش کیفیت آموزشی و انگیزه معلمان و ورود فعالانه آنها در فرایند آموزش و تربیت از اهداف رتبه‌بندی است که در کنار آن نظام پرداخت‌ها را طراحی کردیم.
وی بیان کرد: لایحه رتبه‌بندی معلمان به مجلس رفت و اینکه معلمان در رتبه‌های مختلف متناظر با 80 درصد حقوق هیات علمی دانشگاه‌ها را دریافت کنند و تسری رتبه‌بندی به بازنشستگان توسط مجلس اضافه شد اما برای این شکل از کار منابع درآمدی وجود ندارد و کار با سختی مواجه شده است، رایزنی‌ها در حال انجام است تا آنچه شان فرهنگیان و نیاز نظام آموزش و پرورش است، اجرا شود.
برنامه‌ریزی برای با..

سناریوهای مختلفی برای بازگشایی مدارس در نظر گرفتیم/ حضور دانش‌آموزان اجباری یا اختیاری؟

سناریوهای مختلفی برای بازگشایی مدارس در نظر گرفتیم/ حضور دانش‌آموزان اجباری یا اختیاری؟

سناریوهای مختلفی برای بازگشایی مدارس در نظر گرفتیم/ حضور دانش‌آموزان اجباری یا اختیاری؟ وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تدوین سناریوهای مختلف برای بازگشایی مدارس درباره اجباری یا اختیاری بودن حضور دانش‌آموزان از مهر امسال توضیحاتی داد. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه سی و پنجمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر سال در آستانه شروع سال تحصیلی نشستی را برای بررسی آمادگی‌ها برگزار می‌کنیم، امسال پس از 19 ماه دوری دانش‌آموزان از فضای مدرسه تصمیم بر این است شروع مدارس به صورت حضوری باشد و مدارس متناسب با اقتضائات جدید آماده شوند، همچنین سناریوهای مختلف را متناسب با وضعیت‌هایی که پیش می‌آید مدنظر داریم که در این نشست آنها را بررسی کردیم.
وی افزود: نگران بودیم همزمان با تغییر دولت و جابجایی افراد، شروع سال تحصیلی آسیب ببیند، ما وظیفه داریم سال تحصیلی را با آرامش برگزار کنیم بنابراین نشست برگزار شد تا این هدف محقق شود.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تغییر دولت نقطه‌ عطف در حرکت هر مجموعه‌ از جمله آموزش و پرورش است، گفت: می‌خواهیم مجموعه برداشت‌ها، ارزشیابی از تلاش‌ها و یافته‌ها را دسته‌بندی کنیم و برای شروعی دیگر آماده شویم، تجربیات را در 6 محور برنامه درسی، نیروی انسانی، نظام سنجش و ارزشیابی، سلامت روانی و جسمی دانش‌آموزان، نصیب برابر آموزشی و ارتقای کیفیت دسته‌بندی کردیم.
سناریوهای بازگشایی مدارس
حاجی‌میرزایی درباره سناریو‌های بازگشایی مدارس عنوان کرد: 30 درصد مدارس کشور کمتر از 50 دانش‌آموز دارند و برای بازگشایی حضوری مشکلی ندارند، در کلاس‌های درس شهرهای بزرگ، جمعیت زیادی از دانش‌آموزان حضور دارند بنابراین اگر همزمان با آغاز سال تحصیلی ملزم به رعایت فاصله اجتماعی باشیم تعداد دانش‌آموزان را در روزهای هفته توزیع می‌کنیم یعنی بخشی به صورت حضوری و بخشی غیرحضوری خواهند بود، سال تحصیلی گذشته این تجربه را داشتیم بنابراین آمادگی لازم وجود دارد و قطعاً دستورالعمل‌های مقامات بهداشتی در تمام سناریوها مورد توجه است.
واکسیناسیون معلمان و رانندگان سرویس
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه واکسیناسیون معلمان، کادر اجرایی مدارس و رانندگان سرویس طی تفاهم با وزارت بهد..

برنامه‌ریزی برای بازگشایی مدارس از مهرماه/ آغاز واکسیناسیون معلمان از عید غدیر

برنامه‌ریزی برای بازگشایی مدارس از مهرماه/ آغاز واکسیناسیون معلمان از عید غدیر

برنامه‌ریزی برای بازگشایی مدارس از مهرماه/ آغاز واکسیناسیون معلمان از عید غدیر وزیر آموزش و پرورش از برنامه‌ریزی برای بازگشایی مدارس از مهرماه امسال خبر داد. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در اجلاس سی و پنجم مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور اظهار کرد: یکی از اهداف این اجلاس، برنامه‌ریزی آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس است و سیاست این وزارتخانه بازگشایی مدارس است.
وی افزود: برای بازگشایی اقداماتی باید انجام شود و واکسیناسیون معلمان از عید غدیر آغاز می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مدیرکل آموزش و پرورش استان، رئیس منطقه و شهرستان هر روز باید از خود بپرسند قافله‌ای که آنها مسئولش هستند به کجا می‌رود، چقدر به اهداف نزدیک و چقدر دور شده‌اند، متذکر شد: این‌ها جزو اموری است که کمترین توجه و حساسیت را در مجموعه ما به خود اختصاص داده است.
حاجی‌میرزایی ادامه داد: آموزش و پرورش طبق سند تحول بنیادین، مسئول آماده‌سازی دانش‌آموزان برای تحقق مراتبی از حیات طیبه و قوام بخشی به فرهنگ عمومی و جامعه است، آیا جامعه را متعالی‌تر و همه قابلیت و ظرفیت‌های مورد نیاز را به نسل جدید منتقل می‌کنیم، آیا در این مسیر هر روز بهتر از گذشته حرکت می‌کنیم؟
وی با تاکید بر اینکه هدف آموزش عمومی این است که افراد مهارت لازم در خواندن و نوشتن را کسب کنند و به مبانی اخلاقی، اعتقادی، حرفه‌ای و … در حد نیاز دست یابند، گفت: برای تحقق این اهداف برای تحقق این اهداف برنامه درسی تولید و معلم تربیت کردیم، آیا تدابیری که به کار گرفتیم قادر به تحقق اهداف و مأموریت‌ها است؟
نظام آموزشی پایش نمی‌شود
حاجی‌میرزایی گفت: آنچه برای من تلخ است این است که رویه‌هایی برای پایش، کسب اطمینان و ارزشیابی نداریم، آیا رصد می‌کنیم اهداف بلندی که نظام تعلیم و تربیت برای آن ایجاد شده محقق شده است یا خیر، قطار تعلیم و تربیت به کجا می‌رود، باید هر روز مأموریت‌هایمان را پایش کنیم.
وی ادامه داد: اجرای سند تحول بنیادین مهمترین مأموریت آموزش و پرورش امروز است چون مطالبه رهبر انقلاب و نهادهای قانونی است، ما موظفیم افرادی با کیفیت معین برای زندگی عزتمند، فعال و مستقل تربیت کنیم.
هشت هدف سند تحول بنیادین‌
وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: سند تحول بنیادین 8 هدف را..

زیر گرفتن سرباز راهور توسط خودروی سفیر بلاروس صحت دارد؟

زیر گرفتن سرباز راهور توسط خودروی سفیر بلاروس صحت دارد؟

زیر گرفتن سرباز راهور توسط خودروی سفیر بلاروس صحت دارد؟ اخبار منتشر شده مبنی بر برخورد خودروی سفیر بلاروس با سرباز پلیس راهور، تکذیب شد. – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس برخی رسانه‌ها اخباری مبنی بر برخورد خودروی حامل سفیر کشور بلاروس با پلیس راهور در خیابان ولیعصر (عج) تهران منتشر کرده بودند که طبق بررسی‌های صورت گرفته اخبار منتشره مبنی بر برخورد با سرباز پلیس راهور کذب بوده و چنین چیزی اتفاق نیفتاده است.
برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که خودروی حامل سفیر بلاروس به دلیل ممانعت سرباز پلیس راهور، از عبور خودرو از خط ویژه در خیابان ولیعصر (عج) تهران، وی را زیر گرفته است.
نظر پلیس راهور درباره موتورسواری بانوان/ برخورد روزانه با سگ‌گردانی در خودروتدابیر ویژه پلیس راهور تهران برای “تحلیف ریاست‌جمهوری”/ اخذ تعهد از 2818 راننده پرخطر در تهرانانتهای پیام/

بازیگر جدید سریال امنیتی تلویزیون + عکس

بازیگر جدید سریال امنیتی تلویزیون + عکس

بازیگر جدید سریال امنیتی تلویزیون + عکس سامان صفاری بازیگر نقش پیام در سریال “خانه امن” با ایفای نقش در مجموعه درام امنیتی و اجتماعی “سرجوخه” به تلویزیون برمی‌گردد. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که جدیدترین سریال احمد معظمی از پاییز سال گذشته جلوی دوربین رفته است، کماکان بازیگرانی با ترکیبی متفاوت به کار اضافه می‌شوند.
اخیراً سامان صفاری بازیگری که با سریال “دلدادگان” به شهرت رسید و با ایفای نقش پیام در “خانه امن” خوش درخشید، در دومین تجربه همکاری مشترک خود با احمد معظمی کاراکتر کیان را در مجموعه “سرجوخه” بازی می‌کند.
“سرجوخه” با روایت دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت هستند می‌پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌کند.

پیش از این نام حمیدرضا محمدی به عنوان بازیگر نقش «غلامرضا» نیز رسانه‌ای شده بود و سایر بازیگران این پروژه نیز بزودی معرفی خواهند شد.
“سرجوخه” یک درام امنیتی_ اجتماعی از تولیدات جدید مرکز سیمافیلم است که به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری تولید می‌شود.
دو سریال جدید در راه آی‌فیلم/”پایتخت 6″ از امشب شروع می‌شودرئیس صداوسیما کلیدِ دو سریال تلویزیونی را زدماجرای مصدومیت بیوک میرزایی در سریال جدیدشانتهای پیام/

نظر پلیس راهور درباره موتورسواری بانوان/ برخورد روزانه با سگ‌گردانی در خودرو

نظر پلیس راهور درباره موتورسواری بانوان/ برخورد روزانه با سگ‌گردانی در خودرو

نظر پلیس راهور درباره موتورسواری بانوان/ برخورد روزانه با سگ‌گردانی در خودرو رئیس پلیس راهور تهران گفت: موتورسواری بانوان فراوانی نداشته و به صورت محدود بوده که در چند مورد توقیف و برخورد صورت گرفته است. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار محمدحسین حمیدی صبح امروز در نشست خبری در ستاد راهور تهران بزرگ، درباره موتورسوار بانوان و نظر پلیس در این رابطه، اظهار کرد: مبنای صحبت ما قانون است، قانون، گواهینامه را مدنظر قرار داده، هر کسی که گواهینامه داشته باشد، مشکلی برای رانندگی نخواهد داشت، در جایی که برخورد صورت می‌دهیم، استنادمان قانون است، موتورسواری بانوان نیز فراوانی نداشته و به صورت محدود بوده که در چند مورد توقیف و برخورد صورت گرفته است.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره برخورد پلیس با پلاکهای مخدوش نیز گفت: برخورد با پلاکهای مخدوش جزو اولویتهای کاری ما است، یکی از مسیرهای دور زدن قانون دستکاری پلاک است که در این حوزه، هم همکاران و هم دوربینهای شهری و برون‌شهری، اعمال قانون را صورت می‌دهند.
وی خاطرنشان کرد: وقتی پلاک دستکاری شود، برای فردی که تخلفی نداشته، جریمه صادر می‌شود لذا باید آنقدر هزینه تخلف توسط ما و مرجع قضائی بالا رود، که حق از فرد دیگری ضایع نشود، برخی از جرائم اشتباهی صادر شده مربوط به دستکاری پلاک است، مراکز رسیدگی ما در این موضوع فعال هستند و به این موارد رسیدگی می‌کنند همچنین با متخلفان بدون اغماض برخورد می‌شود.
این مقام انتظامی درباره برخورد پلیس راهور با خودروهایی که اقدام به سگ‌گردانی می‌کنند، بیان کرد: برخورد با سگ‌گردانی در خودرو، جزو برخوردهای روزمره پلیس راهور تهران بزرگ است، خودروهایی که سگ‌گردانی انجام دهند توقیف و راننده آن اعمال قانون می‌شوند، این اقدام (سگ‌گردانی) یکی از مصادیق مربوط به حواس‌پرتی راننده است.
رئیس پلیس راهور تهران گفت: نه تنها سگ بلکه هیچ حیوانی نباید در خودرو رها بلکه باید در جعبه و باکسی قرار داده شود تا ایجاد مزاحمت نکند.
تدابیر ویژه پلیس راهور تهران برای “تحلیف ریاست‌جمهوری”/ اخذ تعهد از 2818 راننده پرخطر در تهرانانتهای پیام/