افشاگری مددی: در عربستان می‌خواستند برای مجیدی جانشین انتخاب کنند/ کل کمک هواداران 682 میلیون بود

افشاگری مددی: در عربستان می‌خواستند برای مجیدی جانشین انتخاب کنند/ کل کمک هواداران 682 میلیون بود

افشاگری مددی: در عربستان می‌خواستند برای مجیدی جانشین انتخاب کنند/ کل کمک هواداران ۶۸۲ میلیون بود احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال مدعی شد، افراد نزدیک به باشگاه زمانی که تیم در عربستان بوده است قصد داشتند برای فرهاد مجیدی جانشین انتخاب کنند. – اخبار ورزشی – به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اختلافات مدیریتی در باشگاه استقلال هر روز زوایای جدیدی به خود می‌گیرد و مصاحبه افراد مختلف مسائلی را به میان می‌آورد که می‌تواند مسائل بسیار زیادی را روشن کند. از جمله اختلافاتی که میان مدیریت باشگاه با کادر فنی و برخی بازیکنان به وجود آمده است. پس از صحبت‌هایی که علی نامداری مشاور هیئت مدیره مستعفی باشگاه استقلال انجام داد، احمد مددی پاسخی به این صحبت‌ها داده و درباره برخی مسائل نیز افشاگری کرده است.
مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به برخی اتفاقات رقم خورده از سوی علی نامداری گفت: عازم عربستان شدیم. در جده و 22 روزی که کنار تیم بودیم، برخی از همین افراد نزدیک به باشگاه با من تماس می‌گرفتند و می‌گفتند برگرد، تیم نتیجه نمی‌گیرد. همانجا متوجه شدم همین افراد مدعی برای گزینه بعدی سرمربیگری با افرادی مذاکره می‌کنند.
مددی که با صداوسیما گفت‌وگو می‌کرد، یادآور شد: مگر اینجا مدیرعامل و هیئت مدیره ندارد که آقای نامداری و شخصی که قبلاً اینجا (بوده) و کاملاً سابقه‌اش مشخص است، برای استقلال تصمیم بگیرند؟ چه کاره هستید که برای استقلال تیم می‌بندید؟!
نامداری همچنین صحبت‌هایی را درباره مسائل مالی باشگاه انجام داده است. از جمله کمک مالی هواداران که هنوان شده مبلغ آن پنج میلیارد تومان رسیده است، پول میلیچ که توسط عبدیان پرداخت شد و مددی این دلارها را فروخت و یا کمک 15 میلیاردی خودش به باشگاه استقلال. مددی این صحبت‌ها را ادعای نامداری دانست و در این باره اظهار داشت: کل مبلغی که از آبان ماه سال گذشته بابت کمک هواداری جمع‌آوری شد، حدود 682 میلیون تومان بود. تعجب می‌کنم برخی برای بازی با احساسات هواداران، این عدد را بالغ بر پنج میلیارد تومان اعلام کرده‌اند!
مددی همچنین تأکید کرد: درباره میلیچ یک عددی به ذی‌حساب باشگاه پرداخت شد که این پول را صرف هزینه‌های دیگری از باشگاه کردیم و به فاصله چند روز بعد، همین عددی را که این عضو سابق هیئت مدیره (مهدی عبدیان) قصد داشت به میلیچ بدهد، از محل دیگری تأ..

توطئه‌ی صهیونیست‌ها برای عقیم سازی ایرانیان/ مجلس انقلابی راه دشمنان برای کاهش جمعیت را سد می‌کند+فیلم

توطئه‌ی صهیونیست‌ها برای عقیم سازی ایرانیان/ مجلس انقلابی راه دشمنان برای کاهش جمعیت را سد می‌کند+فیلم

توطئه‌ی صهیونیست‌ها برای عقیم سازی ایرانیان/ مجلس انقلابی راه دشمنان برای کاهش جمعیت را سد می‌کند+فیلم داروهای ضدبارداری در حالی از سوی برخی شرکت های داخلی تولید و روانه بازارمی شود که به عقیده پزشکان تهدید جدی برای جوانی جمعیت کشور به حساب می آید. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، حساسیت ها نسبت به موضوع پیرشدن جمعیت کشور باعث شد تا نمایندگان مجلس به تکاپو افتاده تا طرحی نو برای جلوگیری از فاجعه کاهش جمعیت و پیرشدن نسل در ایران در اندازند.
بر اساس پیش بینی‌ها در سال 1420 نرخ رشد جمعیت به صفر می‌رسد در حالی که بهترین نرخ رشد جمعیت برای یک اقتصاد مولد بین 0.5 و 2.5 است که با توجه به آمارهای کنونی تا چندین دهه آینده نرخ رشد ما به صفر خواهد رسید.
کارشناسان معتقدند برنامه‌های کنترل جمعیت در کشور ادامه دارد و توزیع برخی داروهای ضدبارداری پرخطر برای سلامت زنان از جمله آنهاست و این در حالی است که بسیاری از کارشناسان دارویی و متخصصان حوزه زنان نسبت به عوارض خطرناک این داروها برای زنان هشدار می دهند.
بزرگترین شرکت تولید داروهای ضد بارداری در ایران، تحت لیسانس یک شرکت اسپانیایی که دارای سرمایه گذاری یهودی است فعالیت می کند. مهمترین هدف تاسیس این شرکت همانطور که در سایت آن آمده است:ایجاد یک شرکت تخصصی در زمینه تولید فرآورده های دارویی هورمونی به خصوص داروهای هورمون جنسی می باشد. شرکت کموگروپ متعلق به خانواده‌ی شناخته شده یهودی صهیونیست، هوگو سایمن است. امپراطوری دارویی هوگو سایمن در کشورهای مختلف خاورمیانه گسترده شده است و تاثیرات زیادی در تغییر ترکیب جمعیتی در این کشورها گذاشته است. اکتوکم زیرمجموعه‌ی این امپراطوری است که در ایران فعالیت می‌کند.
مسئله‌ای حادتر از “کاهش جمعیت” در کشور نداریم/ در همه استان‌ها شاهد کاهش باروری هستیم!آژیر خطر کاهش جمعیت عشایری کهگیلویه و بویراحمد کشیده شدادامه “کاهش جمعیت فعلی” ایران را مجبور به “مهاجرت‌پذیری” برای تأمین نیروی انسانی می‌کند!اصرار شبکه بهداشت کشور بر سن بارداری متناسب با “سیاست‌های کاهش جمعیت!”اختصاص میلیاردها تومان بودجه به‌اضافه دلارهای بین‌المللی برای ثبت بالاترین رکورد “کاهش جمعیت” توسط ایران!اسرائیل در راه‌اندازی برخی شرکت‌های تولید داروهای ضد بارداری نقش دارد
در همین حال؛ حسین گودرزی ، عضو کمیسیون اجتماع..

کارشناس افغان: سفر اشرف غنی و عبدالله به واشنگتن هیچ دستاوردی نداشت

کارشناس افغان: سفر اشرف غنی و عبدالله به واشنگتن هیچ دستاوردی نداشت

کارشناس افغان: سفر اشرف غنی و عبدالله به واشنگتن هیچ دستاوردی نداشت کارشناس افغان اظهارداشت که سفر سران افغانستان به واشنگتن هیچ دستاوردی نداشت و رئیس جمهور آمریکا حتی حاضر به برگزاری کنفرانس خبری با اشرف غنی نشد. – اخبار بین الملل – به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «احمد سعیدی» کارشناس مسایل افغانستان درباره دیدار سران افغانستان از واشنگتن گفت که سفر پرهزینه این هیئت 60 نفره دستاورد ملموسی به نفع پایداری نظام، مهار دامنه جنگ، برقراری آتش‌بس و یا تغییر مثبت در وضعیت اقتصادی زندگی مردم نداشت.
وی افزود که هنگام دیدار اشرف غنی و عبدالله با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا وعده‌های گذشته خود را درباره افغانستان تکرار کرد، وعده‌هایی که قبل از این سفر نیز مطرح شده بود.
سعیدی ادامه داد که در این سفر برخلاف عرف دیپلماتیک، رئیس جمهور آمریکا و وزیر خارجه و حتی معاونانش از برگزاری کنفرانس مشترک خبری ابا ورزیدند.
این کارشناس افغان همچنین اظهارداشت که در این سفر توافقنامه امنیتی کابل و واشنگتن به باد فراموشی سپرده شده و هیچ یک از طرفین نه از آن یاد کردند و نه هم به آن پایبندی نشان دادند.
وی تصریح کرد که وعده‌های شفاهی اخیر بایدن و مقامات مسئول آمریکا، شاید جز دلخوشی چند روزه چیزی دیگری را در پی نداشته باشد و این سفر هیچ دستاوردی نداشته است.
چه کسانی اشرف غنی را در سفر به آمریکا همراهی می‌کنند؟مشاور ارشد اشرف غنی: مناطق تحت کنترل طالبان را پس می‌گیریمکاخ سفید: بایدن با اشرف غنی و عبدالله دیدار می‌کند«جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید هفته گذشته اعلام کرد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در 25 ژوئن (جمعه 4 تیر) با «اشرف غنی» رئیس جمهور افغانستان و «عبدالله عبدالله» رئیس شورای عالی مصالحه دیدار خواهد کرد.
وی اظهارداشت که آمریکا عمیقاً با دولت افغانستان در تعامل است تا این کشور بار دیگر به پناهگاه امن گروه‌های تروریستی مبدل نشود که آمریکا را تهدید می‌کنند.
انتهای پیام/.

سیاست جدید قوه قضائیه در زمینه پرداخت مهریه/ قاضی پس از احراز شرایط واقعی زوجین "رأی" صادر می‌کند+ تصویر

سیاست جدید قوه قضائیه در زمینه پرداخت مهریه/ قاضی پس از احراز شرایط واقعی زوجین "رأی" صادر می‌کند+ تصویر

سیاست جدید قوه قضائیه در زمینه پرداخت مهریه/ قاضی پس از احراز شرایط واقعی زوجین “رأی” صادر می‌کند+ تصویر گروه استان‌ها ـ معاون قضائی قوه قضائیه با اشاره به سیاست قوه قضائیه در زمینه مهریه گفت: اگر معلوم شد فردی که محکوم به پرداخت مهریه شده است توان پرداخت به‌صورت یک‌جا را ندارد، سیاست بر این است که دادگاه واقع‌بینانه رسیدگی کند. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مظفری معاون رئیس قوه قضائیه در بازدید از دادگستری شهرستان بهارستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هدف از سفرها و بازدیدها ارائه راهکارهایی برای تسهیل خدمات به مردم و ارائه پیشنهاد‌های لازم است اظهار داشت: سیستم قضائی در سطح کشور بعد از انقلاب هم‌راستا با توسعه شهرها، استان‌ها و بخش‌ها تعالی یافته است و در واقع قوه قضائیه تلاش کرده است از تمامی ظرفیت‌ها در جهت خدمات‌رسانی به مردم موجود استفاده کند.
وی افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی اکثریت بخش‌ها دارای واحد قضائی هستند و در بخش‌هایی که واحد قضائی موجود نیست، شورای حل اختلاف در حال فعالیت است و در بسیاری از روستاهای دورافتاده نیز واحد شورای حل اختلاف به مردم خدمات‌رسانی می‌کند.
معاون قضائی قوه قضائیه در ادامه گفت: دستگاه قضائی خود را از متن مردم و خدمتگزار به مردم می‌داند و تلاش می‌کند تا خدمات قضایی مشاوره‌ای را به‌گونه‌ای درخور شأن مردم ارائه کند.
‌مظفری تصریح کرد: در شهرستان بهارستان که دارای چند بخش است و امروز شاهد فعالیت دادگستری این شهرستان هستیم، خدمات قضایی نسبتاً متناسب با نیاز شهرستان است اما با حد ایده‌آل فاصله دارد.
وی ادامه داد: در بازدید از دادسرای شهرستان کاملاً ملموس بود که با کمبود نیروی قضائی و اداری روبه‌رو هستند اما همواره نهایت تلاش بر این است که به‌موقع و با دقت به پرونده‌ها رسیدگی شود.
معاون قضائی قوه قضائیه ابراز داشت: در حوزه دادگاه نیز چالش‌هایی در زمینه فضای فیزیکی مناسب در شهرستان بهارستان وجود دارد که در دستور کار رسیدگی قرار می‌گیرد. شهرستان بهارستان فضای فیزیکی مناسبی جهت ارائه خدمات قضائی ندارد و با توجه به اینکه به‌صورت دو مجتمع اداره می‌شود و دادسرا جدای از دادگاه‌ها است قرار بر این شد که به‌منظور مطلوب شدن خدمات به‌صورت مجتمع قضائی خدمات‌رسانی کنند و کلیه خدمات در هر مجتمع قابل ارا..

ثبت برد 7000 کیلومتری برای پهپادهای سپاه؛ چالش جدید آمریکا در منطقه

ثبت برد 7000 کیلومتری برای پهپادهای سپاه؛ چالش جدید آمریکا در منطقه

ثبت برد ۷۰۰۰ کیلومتری برای پهپادهای سپاه؛ چالش جدید آمریکا در منطقه سرلشکر سلامی می‌گوید سپاه پاسداران به پهپادی با برد ۷۰۰۰ کیلومتر دست پیدا کرده که می تواند در هر نقطه مد نظری فرود بیاید. – اخبار سیاسی – به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم صبح امروز سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان رونمایی از واکسن نورا از دستیابی سپاه به پهپادهایی با برد 7000 کیلومتر خبر داد.
فرمانده کل سپاه که در این مراسم در حال برشماری دستاوردهای کشور در حوزه علم فناوری بود گریزی هم به حوزه هوافضا زد و گفت که ما امروز پهپادهای پهن پیکری داریم که 7 هزار کیلومتر می‌روند و برمی‌گردند و در هر نقطه‌ای بخواهند فرود می‌آیند.
این صحبت سردار سلامی در حالی مطرح می شود که آخرین روز اردیبهشت ماه امسال سپاه از جدیدترین پهپاد پهن پیکر خود با نام «غزه» یا شاهد 149 رونمایی کرد که با تجهیز به موتور توربوپراپ و ابعادی بزرگتر نسبت به شاهد 129، توانایی حمل مقدار بیشتری مهمات را داشته و هرچند برد عملیاتی آن رسما اعلام نشد اما با توجه به نوع موتور بکارگرفته شده در این پهپاد می توان حدس زد که برد عملیاتی بیشتری نسبت به سایر پهپادهای سپاه داشته باشد.

پهپاد شاهد 149 یا غزه که توانایی حمل 13 بمب در زیر بال و دهلیزهای داخلی خود را دارد
تا پیش از این، پهپاد شاهد 171 که نمونه یک به یک پهپاد غنیمتی RQ-170 آمریکایی بود با برد 4400 کیلومتر، دوربردترین پهپاد ایرانی به شمار می آمد.

پهپاد شاهد 171 که نمونه یک به یک پهپاد RQ-170 آمریکایی است
اما در صحبت‌های سردار سلامی یک نکته دیگر هم وجود دارد و آن اینکه این پهپاد هرجا بخواهد فرود می‌آید. این بدان معنی است که احتمالا این پهپاد به سیستم نشست و برخاست خودکار هم مجهز شده و می‌تواند بودن نیاز به بازگشت به پایگاه مبدا، به اجرای ماموریت بپردازد.یعنی اگر قرار بود این پهپاد پس از اجرای ماموریت به پایگاه مبدا خود بازگردد، نیمی از برد عملیاتی آن در مسیر برگشت صرف می‌شود و به این ترتیب شعاع عملیاتی آن نصف می‌شد اما با تجهیز پهپاد به سیستم auto take off -land شعاع عملیاتی آن افزایش یافته و می‌تواند پس از پروزار از پایگاه مبدا خود در پایگاه دیگری فرود بیاید که این موضوع هم بر قابلیت‌های عملیاتی پهپاد 7000 کیلومتری می‌افزاید.
طی سال‌های اخیر نیروهای..

افزایش حملات طالبان؛ 5 شهرستان دیگر افغانستان سقوط کرد

افزایش حملات طالبان؛ 5 شهرستان دیگر افغانستان سقوط کرد

افزایش حملات طالبان؛ ۵ شهرستان دیگر افغانستان سقوط کرد منابع محلی خبردادند که شهرستان‌های «سید‌آباد» و «چک» در ولایت وردک، «معروف» و «غورک» در ولایت قندهار همچنین «رستاق» ولایت تخار به تصرف طالبان درآمدند. – اخبار بین الملل – به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «محمدسردار بختیاری» معاون شورای ولایتی وردک اعلام کرد که شهرستان‌های چک و سیدآباد این ولایت در حملات طالبان سقوط کرده است.
وی افزود که در پی سقوط شهرستان سیدآباد، تمامی بخش‌های بزرگراه شماره یک از دروازه شهر غزنی تا «میدان‌شهر»، به‌جز منطقه «دشت‌توپ» در کنترل طالبان قرار گرفته است.
قندهار
«احمدشاه خان» عضو شورای ولایتی قندهار نیز اعلام کرد که شهرستان‌های معروف و غورک قندهار به‌دست طالبان افتاده است.
طالبان مدعی است که شهرستان خاکریز این ولایت نیز به‌دست این گروه سقوط کرده است اما منابع محلی آن را تأیید نمی‌کنند.
تخار
«صلاح‌الدین برهانی» عضو شورای ولایتی تخار نیز اعلام کرد که شهرستان رستاق این ولایت نیز در حملات طالبان سقوط کرده است.
برهانی تصریح کرد که نیروهای بسیج مردمی و نظامیان دولتی به‌‌دلیل عدم هماهنگی از این شهرستان عقب‌نشینی کرده‌اند و در نتیجه مرکز آن به دست طالبان افتاده است.
آغاز حملات طالبان؛ دلیل خروج آمریکا از افغانستانتشدید حملات طالبان و ادامه سقوط برخی شهرستان‌ها در افغانستانکاخ سفید: با عدم خروج حملات طالبان علیه نظامیان آمریکایی افزایش می‌یافتتشدید حملات طالبان و ادامه برکناری مقامات امنیتی ـ دفاعی افغانستانوی اضافه کرد: در زمان حاضر شهرستان‌های چال، هزارسموچ، ینگی‌قلعه، دشت‌قلعه و نمک‌آب این ولایت نیز در کنترل طالبان قرار دارد.
حملات طالبان در یک ماه اخیر تشدید شده است و دهها شهرستان در مناطق مختلف افغانستان به‌ویژه در شمال این کشور سقوط کرده‌اند.
انتهای پیام/.+

المیادین: چرا پیروزی آیت‌الله رئیسی اسرائیل را نگران کرده است؟

المیادین: چرا پیروزی آیت‌الله رئیسی اسرائیل را نگران کرده است؟

المیادین: چرا پیروزی آیت‌الله رئیسی اسرائیل را نگران کرده است؟ المیادین با بررسی ۴ نکته اصلی علت ترس و نگرانی محافل امنیتی و اطلاعاتی و سیاسی رژیم صهیونیستی از پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را مورد بررسی قرار داد. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری شبکه المیادین در مقاله‌ای به بررسی نتایج پیروزی آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران و نگرانی‌هایی که میان صهیونیست‌ها ایجاد شده است پرداخت و نوشت، محافل اطلاعاتی و امنیتی و سیاسی اسرائیل میان ترسی که از پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ایران داشتند اما در ارزیابی‌های خود قبل از مشخص شدن نتایج پیروزی ایشان را پیش‌بینی می‌کردند.
با وجود این که صهیونیست‌ها از قبل پیروزی آیت‌الله رئیسی را پیش‌بینی کرده بودند؛ انتخاب ایشان به‌عنوان رئیس‌جمهور جدید ایران یک شوک تازه به محافل سیاسی و امنیتی اسرائیلی‌ها وارد کرد و آنها اکنون در حال بررسی پیامدهای این اتفاق برای اسرائیل هستند. اما علت این امر چیست و چرا رژیم صهیونیستی تا این اندازه از انتخاب سید ابراهیم رئیسی به‌عنوان رئیس جمهور ایران دچار شوک شده است؟
هرچند صهیونیستها تلاش می‌کنند با انجام تبلیغاتی علیه شخص آیت‌الله رئیسی نگرانی‌های واقعی خود برای امنیت داخلی اسرائیل را از ترس ایران در دوران ریاست‌جمهوری آقای رئیسی پنهان کنند اما این نگرانی‌ها مشهود است و در چندین مورد جای بررسی دارد:
ـ انتخاب آیت الله رئیسی در ایران نشان می‌دهد که پروژه آمریکایی ـ صهیونیستی برای سرنگونی نظام ایران از درون تحت تأثیر سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایرانی‌ها که توسط دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده و با تحریک مستقیم «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی صورت گرفت شکست خورده است. این اتفاق همچنین در حالی رخ داده است که دولت «جو بایدن» رئیس جمهور جدید آمریکا در تلاش برای بازگشت به توافق هسته‌ای با ایران و لغو تحریم‌های اقتصادی علیه این کشور است که به‌نوعی پایان سیاست فشار حداکثری ایالات متحده ضد تهران تلقی می‌شود.
البناء: 5 نتیجه استراتژیک پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات ایرانعلاوه بر آن خروج باتری‌های سامانه‌های پاتریوت آمریکا از خاورمیانه که موجب نگرانی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی شد..

فصل جدید "کلبه عمو پورنگ" با بازیگران جدید + عکس

فصل جدید "کلبه عمو پورنگ" با بازیگران جدید + عکس

فصل جدید “کلبه عمو پورنگ” با بازیگران جدید + عکس پخش قسمت‌های جدید مجموعه تلویزیونی “کلبه عمو پورنگ” شبکه دو سیما از روز دوشنبه ۷ تیرماه با بازیگران جدید از سرگرفته می‌شود. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آستانه آغاز پخش قسمت‌های جدید مجموعه تلویزیونی «کلبه عمو پورنگ» به کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده، تیزر جدیدی از این مجموعه منتشر شد.
سپیده خداوردی، امیر غفارمنش، سارا منجزی‌پور و افشین سنگ‌چاپ جدیدترین چهره‌هایی هستند که به گروه بازیگران «کلبه عمو پورنگ» اضافه شده‌اند.

پخش قسمت‌های جدید این مجموعه از دوشنبه 7 تیرماه از سر گرفته خواهد شد.
این مجموعه در قالب نمایشی و برخوردار از بخش‌ها و آیتم‌های متنوع و جذابی با رگه‌های طنز است که به موضوعاتی همچون تحکیم روابط کودکان و خانواده و پرداختن به مفاهیم سبک زندگی ایرانی- اسلامی، تشویق به حفظ محیط زیست و رعایت مسائل شهری و احترام به قوانین می‌پردازد.
داریوش فرضیایى، کمند امیر‌سلیمانى، رامین ناصرنصیر، فرهاد بشارتى، سپند امیر‌سلیمانى، آرش میراحمدى، آرش نوذرى، امیر سهیلى، ابراهیم شفیعى، سوسن پرور و امیر محمد متقیان با هنرمندى سعید امیر‌‌سلیمانى و محمدرضا داوود‌نژاد بازیگران این مجموعه تلویزیونی‌اند.
امیریل ارجمند: ارزان‌سازی، عجله و خانه‌نشینی کاربلدها آفت سریال‌سازی تلویزیون شده است/ پدرم بزرگ است، احترامش را حفظ کنندهشدار به علاقه‌مندان بازیگری در تلویزیون/ اخاذی از دختران و پسران به اسم بازی در سریال تلویزیون!انتهای پیام/

قالیباف: مهلت سه‌ماهه آژانس تمدید نشده/ فیلم‌های ضبط‌شده به آژانس داده نمی‌شود

قالیباف: مهلت سه‌ماهه آژانس تمدید نشده/ فیلم‌های ضبط‌شده به آژانس داده نمی‌شود

قالیباف: مهلت سه‌ماهه آژانس تمدید نشده/ فیلم‌های ضبط‌شده به آژانس داده نمی‌شود رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پس از گذشت فرصت سه‌ماهه‌ای که در قانون لغو تحریم‌ها آمده، هیچ چیزی تمدید نشده و پس از آن نیز هیچ کدام از موضوعاتی که در داخل ضبط شده هیچ‌وقت به آژانس داده نشده است. – اخبار سیاسی – به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علیرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 6 تیر) قوه مقننه و با استناد به مواد (198) و (199) قانون آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: در قانون اقدام راهبردی سه ماه به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی فرصت دادیم که این فرصت یک ماه دیگر نیز تمدید شد، با این حال حدود 3 روز است که این فرصت نیز تمام است، حال خودمان باید از مصوبه مجلس دفاع کنیم.
سلیمی خطاب به رئیس مجلس افزود: آیا شورای‌عالی امنیت ملی در این باره تصمیمی گرفته است که از آن اطلاع نداریم؟ لطفاً تذکر لازم را در این زمینه بفرمایید.
محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: درباره آژانس قبلاً نیز تذکر دادم، الآن هم می‌گویم پس از زمان سه‌ماهه‌ای که گذشت، هیچ چیزی تمدید نشده و پس از آن هیچ کدام از موضوعاتی که در داخل ضبط شده، هیچ‌وقت به آژانس داده نمی‌شود و در اختیار جمهوری اسلامی ایران است، قانون دقیقاً در حال اجرا است.
انتهای پیام/+

طالبان: برخی به خاطر منافع چند تفنگ‌سالار، افغانستان را به جنگ‌ داخلی نبرند

طالبان: برخی به خاطر منافع چند تفنگ‌سالار، افغانستان را به جنگ‌ داخلی نبرند

طالبان: برخی به خاطر منافع چند تفنگ‌سالار، افغانستان را به جنگ‌ داخلی نبرند طالبان هشدار داد که بسیج مردمی علیه این گروه زمینه جنگ داخلی را مهیا می‌کند و از مردم خواست تا به خاطر منافع و مصونیت «چند تفنگ‌سالار» افغانستان را به سمت جنگ‌های داخلی نبرند. – اخبار بین الملل – به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، طالبان با انتشار مطلبی با اشاره به پیشروی‌های این گروه، عامل اساسی جنگ در افغانستان را «اشغال خارجی» اعلام کرد.
این گروه افزود که دولت افانستان نیز برای جنگ از این اشغال خارجی نیرو می‌گرفت.
بر اساس گفته طالبان، «با آغاز خروج نیروهای خارجی، صفحه تغییر کرده است و ده‌ها شهرستان بدون جنگ و یا پس از درگیری مختصر به تصرف آنها درآمده است و این نشان می‌دهد که «جنگ در افغانستان توسط بیگانگان مسلط شده بود و افغان‌ها هرگز تشنه جنگ‌های بین خودی نیستند».
طالبان مدعی شد که وضعیت میدانی ثابت کرده است که دولت کنونی افغانستان تمثیل اراده مردم این کشور نیست و «تنها یک حلقه محدود غربگرا و چند نفر جنگسالار به زور هواپیماهای بدون سرنشین و موشک کروز بر اریکه قدرت نشانده شده بودند، که هیچ پشتوانه ملی نداشتند».
این گروه ارتش افغانستان را نیز «شبه‌نظامیان کرایه‌ای» خواند که همزمان با خروج نیروهای خارجی در حال «فروپاشی و متلاشی شدن» است.
افغانستان| آمریکا بار دیگر مواضع طالبان را هدف قرار دادعمران‌خان: نفوذ پاکستان بر طالبان کاهش یافته استطالبان: تا 11 سپتامبر به مراکز ولایت‌ها حمله نمی‌کنیمطالبان: آمریکا توافقنامه قطر را نقض کرده است؛ حق واکنش داریمطالبان، فراخوان جمعی از چهره‌های جهادی افغانستان برای ایجاد بسیج ملی جهت مقابله با این گروه را نتیجه «تحریک دست‌های خارجی» دانست که راه را برای وقوع جنگ‌های داخلی هموار می‌کند.
این نوشته تصریح کرد: «جنگسالاران با شعار موج جدید مقاومت و بسیج ملی کشور را به سوی جنگ‌های خانگی سوق می‌دهند و ملت افغانستان نیز نباید برای مصونیت سرمایه این افراد، کشور خود را به کام جنگ‌های داخلی ببرند».
انتهای پیام/.